Friday 3 November 2017

2pipsforex Megler


Global Clearing Group (2pipsforex) anmeldelser Global Clearing Group (2pipsforex) Nettsted: 2pipsforex År siden: 2006 Hovedkvarter: Commonwealth of Dominica Selskapsregistrering: Global Clearing Group Ltd. (reg.15182), Dominica Regulering: Ikke regulert. Noter: Global Clearing Group LTD er Prime Clearing Medlem av EUEFEX Financial Exchange (European Union Electronic Derivatives Exchange) regulert av Financial Supervisory Agency (FSA) Justisdepartementet Republikken Moldova. Sertifikatnummer: 1010600015312. Handlet med Global Clearing Group Var du fornøyd med kvaliteten på Global Clearing Group-meglertjenestene RESULTATRATINGER Ukraina, Nina 20. februar 2017 4 år totalt 1 år med denne megleren Alt er perfekt og raskt. Samlet, flott EA trading plattform for nybegynner til erfarne handelsmenn som meg. Anbefalt til vennene mine. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) vurderinger 12 februar 2017 3 år Totalt 9 måneder med denne megleren Anstendig fortjeneste per handel som jeg tjener opp til 100 pips. Ingen plutselig marked glider spesielt når jeg åpner handel med fortjeneste. Dette er også en av de første plattformene som tilbyr Bitcoin som en handelsvaluta, så det er et stort pluss for tunge Bitcoin-brukere som meg. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) vurderinger Namibia, Julia 4 februar 2017 2 år Totalt 6 måneder lever med denne megleren. Åpnet en live-konto kort tid etter å ha opprettet en demo og har ingen angrer, selv etter seks måneders handel. Svært setter pris på det store laget bak dette. Pålitelig plattform også. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) vurderinger 29. januar 2017 1 år Totalt 1 år med denne megleren. Stort utvalg av valutaparasjoner og live chat-assistanse alltid der med et raskt svar på mine spørsmål. Den hurtige nedlukning av positive markedspriser er også en flott funksjon, så det er mulig å raskt tjene små tap med denne plattformen. Merker: Global Clearing Group (2pipsforex) vurderinger Serbia, Marko 14. november 2016 7 måneder Totalt 7 måneder med denne megleren Det er vanskelig å komme seg gjennom handelsplattformer med dedikert støttegruppe, spesielt de som bruker EA-roboter for å automatisere transaksjoner. Plattformen er rask og enkel å bruke. Jeg anbefaler sjelden noe til vennene mine, men gjorde et unntak for 2pipsforex. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) anmeldelser Mexico, Carlos Martinez 26. oktober 2016 1 År Totalt 4 måneder med denne megleren Jeg er relativt ny til 2pipsforex og tilfreds med det jeg fortjener fra dem så langt. Kvalitetssignaler mottatt minst 3 ganger i uken med svært minimal handelsstap, også. Jeg tjener regelmessig rundt 2500 pips per transaksjon, så ikke så ille, hvis du spør meg. Det eneste mindre problemet jeg har er support teamet, som tar tid å svare på mine spørsmål. Jeg ønsker at de kan implementere en raskere responstid, spesielt hvis det er presserende. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) anmeldelser Albania, Andi 21 oktober 2016 16 måneder I alt 10 måneder Lever med denne megleren EA er hurtigutførelse og 1 pip spredt over alle valutaer virkelig fantastisk. Det var knapt noen tekniske problemer mens du låste en pris, så det var en god ting å bruke denne plattformen i forhold til andre. Jeg har for det meste positive forhold til selskapet, men vil gjerne motta rapporter regelmessig. Har scoret bemerkelsesverdige fremskritt for hver ordre jeg sendte gjennom, så jeg henviste alle jeg visste hvem elsker netthandel veldig godt anbefalt. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) anmeldelser colombia, Leslie 1,5 år Totalt 1 år med denne megleren Startet med plattformen for et år siden og har vært vellykket så langt med mine transaksjoner. Anstendig sett med pips opptjent hver gang som gjør at jeg i hvert fall kan få tilbake pengene mine til å bytte for andre markeder neste dag eller to. Bonus og belønning er også en vanlig ting, så det er godt å få noe ekstra også. De har også konsekvent forex signaler og ingen plutselig dypp i markedspriser i motsetning til andre plattformer jeg tidligere brukte. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) anmeldelser Spania, Maurice 10 år Totalt 1 måneders demo, 2 dager lever med denne megleren i demo denne megleren fungerer bra. God fortjeneste. Så jeg bestemte meg for å åpne en live konto og sette inn 2000 amerikanske dollar. Da jeg kom inn i min første live selge handel. Dette var hva de gjorde, etter at bestillingen ble sendt: 1. Selgordren ble ikke akseptert ennå. 2. Prisen toppet ned minst 30 pips. 3. Så ble salgsordren utført, men ordrestørrelsen ble endret til en vanvittig 5 partier. 4. Pris toppet opp minst 80 pips, slår stoploss 1875 dollar mistet på bare 1 SECOND. Etter å ha kontaktet dem, skyldte de meg, EA jeg brukte og alt annet. De fortalte på en uhøflig måte å ikke kaste bort tiden, komme over det og omplassere. en annen handel, var nesten den samme. Det gikk inn i fortjeneste, men jeg kunne ikke lukke handelen. De låste den. Så gikk prisen mot meg, og handelen traff stoploss og ble stengt umiddelbart. Igjen gikk 75 dollar på et par sekunder. Jeg postet denne informasjonen på ForexPeaceArmy og de lukket kontoen og stjal de resterende 50 dollar, fordi de sa at jeg hadde postet denne informasjonen på nettet. 2pipsforex er THIEVES. MT4platformen er designet for å rive deg av. Etter å ha søkt på Internett fant jeg flere personer som hadde de samme problemene med dem. 2pipsforex er ULTRA AGGRESSIVE stop loss jegere og prismanipulatorer. De hindrer at positive forretninger blir stengt. Prisstoppen skjedde ingen andre steder, ikke engang på egen demonstrasjon. Det var et stille marked. Så jeg mistet 2000 dollar i løpet av et par sekunder og remaing 50 dollar ble avviklet, det var slik de kalte det, fra kontoen min og kontoen ble stengt av dem. Jeg kaller det THEFT. Konklusjon: 2PIPSFOREX er IKKE en MEKKER. De er WHITE COLLAR CRIMINALS prentending for å være megler. Derfor mistenker jeg alle positive vurderinger om at de er falske. IKKE OPEN EN LIVE KONTO MED DEM. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) anmeldelser Jeg har brukt plattformen for et par måneder nå og finn opplevelsen i orden. Å åpne kontoen min var veldig enkel og finansiering var enda enklere. Rapporter er mye bedre enn andre jeg har sett, men likevel ikke 100 pålitelige. Små tap kan skje, men markeder er raske til å hoppe tilbake, slik at du kan tjene til å tjene tilbake det du mistet lett. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) anmeldelser Argentina, Juan Mauro 2 år Totalt 5 måneder lever med denne megleren Det var flott en venn anbefalte dette plattform 5 måneder siden så jeg registrerte meg med dem. De gir god service, rask plattform og profesjonell støtte. Ingen angrer selv om jeg opplever fortjeneste tap når signalene er svake, kan kontoen min enkelt hoppe tilbake og tjene de tapte pengene uansett. Rapporter som sendes til meg hver uke, er gode verktøy for å hjelpe meg med å bestemme hvilket marked for handel. Merknader: Global Clearing Group (2pipsforex) vurderinger Latvia, Maris 3 år Totalt 1 år med denne megleren Jeg opplever færre nedgang i forhold til andre handelsplattformer jeg bruker. Tekniske problemer kan oppstå midt i en transaksjon, men jeg har aldri opplevd å miste penger på grunn av det, så jeg er OK med det. Uttak er rask. Takk Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) anmeldelser 3 ÅR Totalt 1 DAG med denne Broker SCAM. Dette er den verste megleren noensinne. Aldri noensinne tenk på handel med denne megleren. PLEAS SAVE DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. PLEAS SPAR DIN PENGER. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) anmeldelser Ukraina, Nastya 3 år Totalt 2 år med denne megleren Jeg har vært i forex trading scene i ca 3 år nå, og dette er en av handel med høy kvalitet som virkelig fungerer for meg. De er nyskapende og veldig sentriske. Betalings - og finansieringsmuligheter er også toppkvalitet. Jeg mottar sikret pengene mine til tiden. Tags: Global Clearing Group (2pipsforex) vurderinger Sør-Afrika, John 2 år Totalt 6 måneder med denne megleren Jeg tjener et middels sett pips hver måned siden jeg startet i november i fjor. Kundeservice er profesjonell, finansiering er rask og å få pengene mine tilbake til bankkontoen min, er sikker. Jeg er så fornøyd med sine tjenester, men ønsket bare at den rapporterte nøyaktigheten kommer opp til 90 slik at dataene er nærmere virkeligheten. Temaer: Global Clearing Group (2pipsforex) vurderinger MØLERE PÅ LAND Whos online Det er for øyeblikket 20 gjester på nett. kopi 2008 mdash 2017 100FOREXBROKERS ALLE RETTIGHETER RESERVED2pipsforex (Global Clearing Group LTD) Gjennomgang Besøk siden Etter å ha deponert USD2000 mistet jeg det innen et par sekunder. EKSTREMT aggressive stopp-tapjegere og svært uhøflige mennesker. 100 bekreftet SCAM brok jeg ble scammed av 2pipsforex. IKKE åpne en live konto jeg kjøpte en EA kalt ProfitabeFXEA for USD 1500, og jeg åpner en live konto på 2pipsforex. Jeg satte minimale handelsstørrelse til 0,01 og jeg forventet å se at handler ikke ble akseptert, fordi deres minimale handelsstørrelse er 1 mye. (Deres minimum er 1 mye, ifølge dem selces.) Handelen ble åpnet etter et par sekunder. Lotsize 0.01. MEN. en handel med mye størrelse 5 ble åpnet HVOR var det ikke denne handelen med en ugyldig handelsstørrelse akseptert og omgjort til en 5-partikkelhandel I løpet av en splittet sekund etter at handelen åpnet, toppet prisen ned i et veldig stille marked. På bunnen av denne toppen nede, ble en SELL-handel åpnet, straks etterpå, prisen toppet opp, slo stoppeløpet, og 1875 dollar var borte innen et delt sekund. USD 125 var igjen. NÅ HVIS EN SAMMENSETNING SOM DENNE JEG UTSTEDTE NÅR NÅR DET SAMME OMSTEDET, FANTE I DETTE HANDELET SOM HAR SKADES. Så jeg kontaktet ProfitableFXEA (sannsynligvis Billy P. Carroll) via Skype og megleren via e-post. ProfitableFXEA, fortalte meg å snakke med megleren. Megleren var ganske uhøflig (Litsa Peters), og de klandret EA. Da fortalte de meg at deres minimumsstørrelse var 5 masse. De hadde åpnet en profesjonell konto for meg med en minimumsstørrelse på 5. Ja, riktig. Jeg har ikke bedt om å åpne en slik konto. Én dag før dette hadde jeg bedt dem om minimums - og maksimumsstørrelsene, og Francine Walton fra 2pipsforex svarte meg og fortalte meg at minimumet deres var 1 mye og maksimumet var 1000 mye. Så det store spørsmålet er. HVORFOR var en handel med 5 mange åpnet, da EA ønsket å åpne en handel med stor størrelse 0,01. Jeg forventer at handelen skal avvises. Jeg forventer ikke at handel skal åpnes på 5 partier. Nå fortalte de meg at en standard acount hadde en minimumsstørrelse på 1 mye. Når du åpner en konto med 2pipsforex, spør de aldri deg hvilken type konto du vil ha. De nevner ikke det hvor som helst på deres nettsted også. Med bare USD 125 igjen på kontoen, ba jeg dem om å bytte den til en standardkonto. De gjorde. Jeg var ferdig for dagen. Neste dag, denne morgenen, prøvde jeg det igjen med bare USD 125 igjen og en stor størrelse på 1. Den andre handelen EA åpnet, gikk positivt, men det var ikke lukket. Så jeg prøvde å lukke det manuelt til 20 dollar. MEN lukkingen ble ikke utført. 2pipsforex forhindret å lukke denne handelen. Handelen var låst. Det tok flere sekunder, og i løpet av denne tiden gikk prisen SUDDEN i motsatt retning, og slår igjen stopplampen igjen, noe som resulterte i 75 tap. Nå er bare USD 50 igjen. Jeg kontaktet dem igjen, og de svarer ikke lenger. Ive informert dem om at jeg fortalte dette på internett, og som et resultat tok de de resulterende 50 dollar ans lukket kontoen. Dette er deres siste e-postadresse: Dear Sir, Som du har postet bedragerisk informasjon om vårt firma, er kontoen din stengt, 50 USD Svindelavgift er trukket fra kontoen din. Med vennlig hilsen, Litsa Peters Regnskapsavdeling Global Clearing Group Ltd 2pipsforex Prime Clearing Medlem av EUEDEX European Union Electronic Derivatives Exchange Registrert medlem ID: PCM-2233 Ive leser mange flere historier på andre fora om folk har de samme sakene som jeg opplevde ovenfor. (åpner 5 mange handler, topp for å stoppe tap, etc.) Så det er bekreftet at 2pipsforex. cmo er en svindelmegler. De låser handler og aktivt stopper jakt på en svært aggressiv måte. Har noen tatt (lovlig) handling eller noe annet Hva jeg vil gjøre: - Kopier denne anmeldelsen og begynn å legge det på hvert handelsforexforum jeg kan finne. Jeg vil be deg om å gjøre det samme, for å spre denne informasjonen. - Link fra Facebook og Twitter til denne anmeldelsen. - Rapporter denne svindelen til Facebook, Twitter, Instagram, og sannsynligvis andre sosiale medier, hvor de har kontoer. - Inviter dem til å komme hit og reagere (de vil nok ikke gjøre det eller de kan forsvinne) - Rapporter denne forex-svindelen til Interpol, FBI, regulatorer og andre myndigheter. Jeg vil lage en fullstendig og komplett dokumentpakke med bevis på at jeg kan sende til dem. - Rapporter denne svindelen til Neteller. Flere tips eller kontaktdetaljer er høyt verdsatt. Hvis du har blitt svindlet også, vennligst kontakt meg, og jeg samler også dine opplysninger. Listen over personer som blir rammet av disse kriminelle, vokser jevnt. Maurice Tjene 3500 pips per måned på min valgte valutaparing var aldri et problem siden jeg kan stole på de daglige rapportene jeg mottar fra dem. God plattform, gode penger tjent og vennlig service team 2pipsforex er mye bedre enn andre nettbutikker i disse dager. Prisene er vanligvis på gjennomsnittlig til høy inntektsannsynlighet, noe som gir meg mange sjanser til å tjene godt sett med pips. Jeg trenger sjelden å finansiere kontoen min siden jeg lager nok egenkapital til å bytte for de neste dagene eller så. Kundeserviceteamet er profesjonelt og raskt å svare på eventuelle spørsmål jeg har for dem. Å være megler er scammer jeg deponerte 2000 og de stjal meg med en enkelt operasjon, min EA ble satt til å åpne 0,10 handler og de åpnet 5.0 - Ive fordømt Interpol Få widget kode Forex Anmeldelser og vurderinger Forex Performance Tests Forex Traders Court Forex Trading Utdanning og fellesskap Forum Forex Kalender og verktøy kopiere Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter reservert. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter forbeholdt oss i henhold til amerikansk og internasjonal lov. Franchise Partner Forslag Takk for at du er interessert i vår partner. Vi vil gjerne ønske deg velkommen blant våre kunder. Franchise-partnerskapsprogrammet er utformet for juridiske personer som ønsker å komme inn på nettbasert handel. Dette er en seriøs virksomhet, og ikke alle entreprenører vil våge å starte alene. Derfor er vi villige til å hjelpe deg med å sikre suksess. Dette programmet er ment for deg hvis: Du drømmer om å ha din egen virksomhet, men vet ikke hvor du skal begynne. Du er klar til å gjøre små investeringer, både i utgangspunktet og periodisk etterpå. Du vil motta: Retten til å bruke varemerket og merkevaren, opptre som tjenestemann, vår representant i din region. Tilgang til vår prøvde og sann måte å gjøre forretninger. Vår veiledning og støtte til din virksomhet i rollen som vår franchise. Opplæring og Støtte for kundesupport, ledelse og salgsteamstøtte med Forex-megler Nettstedsstøtte med selskapsformasjon Prøver av kundeavtale, Bedriftsavtale, IB-avtale, Tilbaketrekkingsskjema på alle andre kunderelaterte skjemaer Hjelp til å velge clearingleverandøren til offload-posisjon markeds - og risikofaktorer Individuell side på vår offisielle nettside Konsulentstøtte Fordelene med å bli en Franchise Partner Gi dine forhandlere den raskeste, mest praktiske og mest funksjonsrike handelsplattformen på markedet i dag. Sett deg selv til å bli en full markedsfører. Drastisk øke din inntektsstrøm ved å registrere ytterligere IB'er, og forplante merkevaren med vår hvite etikettfunksjon Ingen IT-investeringskrav ed. Vi hjelper deg med hosting og 247 support og vår omfattende forretningsassistanse og opplæring sikrer rask oppsett av plattform. Forretningsevennlighet, garantert av vår vellykkede erfaring. Minimale utviklingsutgifter. Profesjonell støtte før du går inn på markedet og videre veiledning fra våre spesialister. Finansiell og juridisk uavhengighet ( du vil være en egen juridisk enhet) Full kontroll over kundeinformasjon og innskudd Full handel automatisering med null risiko. Auto-forhandlermodulen erstatter et tradisjonelt håndteringsbord ved å automatisk rydde alle stillinger. Full kontroll over pips, spredninger, provisjoner og andre inntektsstrømmer. Fullt tilpasses bakkontoroppsett. Hvordan bli Franchise Partner 1. Vennligst fyll ut søknaden nedenfor: 2. For å bekrefte at du skal delta i Franchise-partnerprogrammet, vær så snill å foreta sikkerhetsbetaling på 1000 USD. Hva får du: 50 fortjeneste fra våre inntekter for junior partner eller all fortjeneste (minus vedlikeholdsavgift) for Full Franchise-partner. Søknad Navn: HjemMailadresse: By: Land: Postnr .: E-post: Nettsted: Firmanavn: Hvor mye kunder har du: Dato: Signatur: Merk: For bedre resultater og forståelse, skriv inn all nødvendig informasjon ved hjelp av datamaskinen . Vennligst fyll ut, signer og send alle sider til oss med en kopi av pass (side med signatur og bilde) via e-post: accounts2pipsforex Har du spørsmål eller bekymringer om partnerskap, vennligst ikke nøl med å kontakte oss. Vi ville være glade for å jobbe med deg på et langsiktig forhold.

No comments:

Post a Comment