Sunday 26 November 2017

Forex Macd Rsi Strategi


FANTASTISK Strategi. Jeg fant endelig den fantastiske scalping-strategien jeg har latt etter hele mitt liv. EuroRiddle v1.0 (99,9 nøyaktighet): Du gjør 1 handel per dag på EURUSD. Kvoten din slutter klokken 4: 59EST og starter klokken 17.00 EST gt bruk 60 minutters diagram med MACD og RSI på kartet gt hver dag klokken 17.00 EST du begynner å se diagrammet. Det kan ta timer og timer å se diagrammet, men fortsett å se til det høye eller lave for dagen er blitt rammet. gt så snart den daglige høy eller lav er blitt rammet på 60 minutters diagrammer, bytt til 1-minuters diagrammer. hvis den daglige høy eller lav også er truffet på 1 minuters diagram, er signalet bekreftet. gt etter at signalet er bekreftet, inn i handelen umiddelbart. hvis det er høyt for dagen som har blitt rammet, gå kort. hvis det er det daglige lavet som har blitt rammet, gå lenge. gt set stopp tap på 15 pips og et overskudd mål på 25 pips. Slapp av og vær glad. Jeg fant endelig den fantastiske scalping-strategien jeg har latt etter hele mitt liv. EuroRiddle v1.0 (99,9 nøyaktighet): Du gjør 1 handel per dag på EURUSD. Kvoten din slutter klokken 4: 59EST og starter klokken 17.00 EST gt bruk 60 minutters diagram med MACD og RSI på kartet gt hver dag klokken 17.00 EST du begynner å se diagrammet. Det kan ta timer og timer å se diagrammet, men fortsett å se til det høye eller lave for dagen er blitt rammet. gt så snart den daglige høy eller lav er blitt rammet på 60 minutters diagrammer, bytt til 1-minuters diagrammer. hvis den daglige høy eller lav også er truffet på 1 minuters diagram, er signalet bekreftet. gt etter at signalet er bekreftet, inn i handelen umiddelbart. hvis det er høyt for dagen som har blitt rammet, gå kort. hvis det er det daglige lavet som har blitt rammet, gå lenge. gt set stopp tap på 15 pips og et overskudd mål på 25 pips. Hvor mye søvn skal jeg miste for denne babyen Merlin, Merlin slick 60 jeg endelig fant den fantastiske scalping-strategien jeg har latt etter hele mitt liv. EuroRiddle v1.0 (99,9 nøyaktighet): Du gjør 1 handel per dag på EURUSD. Kvoten din slutter klokken 4: 59EST og starter klokken 17.00 EST gt bruk 60 minutters diagram med MACD og RSI på kartet gt hver dag klokken 17.00 EST du begynner å se diagrammet. Det kan ta timer og timer å se diagrammet, men fortsett å se til det høye eller lave for dagen er blitt rammet. gt så snart den daglige høy eller lav er blitt rammet på 60 minutters diagrammer, bytt til 1-minuters diagrammer. hvis den daglige høy eller lav også er truffet på 1 minuters diagram, er signalet bekreftet. gt etter at signalet er bekreftet, inn i handelen umiddelbart. hvis det er høyt for dagen som har blitt rammet, gå kort. hvis det er det daglige lavet som har blitt rammet, gå lenge. gt set stopp tap på 15 pips og et overskudd mål på 25 pips. Jeg er redd jeg forstår ikke forklaringen til denne strategien. Hvis kvoten din begynner klokken 17.00 ET, så definerer den første budkassen som handler klokken 17.00 dagens høydepunkt. Hvert skritt etter det vil gjøre enten en ny høy eller en ny lav - hvordan kan man ellers bestemme om det er høyt eller lavt av dagen. Hvis vi leter etter DAGLIG highlow, hvilken forskjell gjør det hvis vi er på 1 timers diagram eller 1 minuters diagram På begge kart vil prisen være den samme, hvis dens høydepunkt det også vil være høytidene av timen og minuttet. Også, du nevnte å sette MACD og RSI på diagrammet, men du forklarte ikke hva vi skal se etter med disse oscillatorene. Hva er du opp til Merlin Merlin som så mange andre som jeg vet er veldig kjedelig med sortimentet som foregår i dag, så han spiller dum bugger. Men det jeg ikke forstår er hvorfor han er den eneste som tillot en kvoteavgift. Jeg mener at dette virkelig setter ham fra hverandre. glatt 60 Jeg er redd jeg forstår ikke forklaringen av denne strategien. Hvis kvoten din begynner klokken 17.00 ET, så definerer den første budkassen som handler klokken 17.00 dagens høydepunkt. Hvert skritt etter det vil gjøre enten en ny høy eller en ny lav - hvordan kan man ellers bestemme om det er høyt eller lavt av dagen. Hvis vi leter etter DAGLIG highlow, hvilken forskjell gjør det hvis vi er på 1 timers diagram eller 1 minuters diagram På begge kart vil prisen være den samme, hvis dens høydepunkt det også vil være høytidene av timen og minuttet. Også, du nevnte å sette MACD og RSI på diagrammet, men du forklarte ikke hva vi skal se etter med disse oscillatorene. Hva har du til Merlin Systemet fungerer fabulært Merlin. Den eneste feilen du gjorde som er så åpenbart Jeg er virkelig overrasket over at du savnet det, det er at du ikke trenger noe stoppfall. Når den lave eller høyeste dagen er truffet, er det ingen sjanse for tap som er større enn spredningen din hvis du lukker før dagen er over. Også en raffinement jeg kom opp med, gjør dette systemet uendelig mer lønnsomt. Bare bruk nøyaktig samme metode for utgang som brukes til oppføring. Hvis du går inn på høyden, avslutter du den lave. Hvis du går inn på lavet, så bare gå ut på høyden. Duh. Denne metoden backtests om 1500 prosent mer lønnsom selv tillater slippage. Du trodde bare det var det perfekte systemet. Nå er det virkelig det perfekte systemet. ingen pips går tapt i det hele tatt. Det eneste du har slått ut er metoden du har brukt til å bestemme hvordan jeg kan vite når høy eller lav av dagen har blitt rammet. Noen andre sa at hvert trekk er det nye høyt eller lavt av dagen, men det er langt fra sant. Det kan være dagens høydepunkt, eller det kan være et innvendig trekk, men hvis dagen begynner klokken 5 og slutter klokken 4:59 er høy og lav av dagen ekstremerne i den perioden. Legg nå den highlow-bestemmelsesmetoden du bruker med dette systemet, og var utenfor handel med hele kontoen hver dag. Ive prøvde noen ting, men hadde begrenset suksess så langt. I spenningen fikk jeg litt dumt tenkning jeg hadde svaret og da jeg ringte avisen for å forhandle en spesiell avtale hvor Id får dem til å støte meg opp i køen og levere de neste dagene en dag tidligere, og de bare lo på meg. Så flaut. Vises det ville ta to dager for dem å levere det her i Fiji, så det fortsatt ville ikke fungere. Uansett, vennligst send meg din indikator eller hva som helst før jeg kommer opp med flere dumme ideer og flau meg selv sånn igjen. PS. I et slag av det jeg først trodde var vel bare generell glans, prøvde jeg også å sette datamaskinen klokken en dag fremover for å lure datamaskinen til å tro at det var i morgen, men det fungerte ikke fordi jeg nå handlet imorgen, og fortsatt ikke hadde en indikator for å bestemme høy eller lav i morgen unntatt ved 4:59 når det var for sent å plassere handelen. Så jeg skjønte kanskje jeg burde sette den en dag bak, men det fungerte heller ikke fordi jeg ikke kunne endre datoen på håndteringsstasjonen for å jobbe på data fra gårdsdagene sammen med diagrammer. Jeg ringte MM for å se om de ville endre datoen på håndteringsstasjonen, så jeg kunne handle med data fra gårdsdagene fordi jeg allerede hadde en formel for å få høy og lav i går, og fyren sa at det hørtes ut som en god ide og linjen Bare gikk død etter det. Jeg er ikke sikker på at han tok meg alvorlig, men fordi han ikke engang ba om kontonummeret mitt. Vanskelig å sveve med eagles når du må stole på rotter for å få noe gjort. MACD Quick Summary Trading med MACD indikator inkluderer følgende signaler: MACD linjer crossover mdash en trend endrer MACD historam holder seg over null linje mdash markedet er bullish, under mdash bearish. MACD-histogram flipping over null linje mdash bekreftelse på en styrke av en nåværende trend. MACD-histogram avviger fra prisen på diagrammet mdash-signalet til en kommende reversering. MACD er de enkleste og svært pålitelige indikatorene som brukes av mange Forex-forhandlere. MACD (Moving Average ConvergenceDivergence) har i sin base Moving Averages. Den beregner og viser forskjellen mellom de to bevegelige gjennomsnittene når som helst. Når markedet beveger seg, beveger gjennomsnittet seg med seg, utvides (divergerende) når markedet trender og beveger seg nærmere (konvergerende) når markedet senker og muligheten for en trendendring oppstår. Grunnleggende bak MACD-indikator Standardindikatorinnstillinger for MACD (12, 26, 9) brukes i mange handelssystemer, og dette er innstillingen som MACD-utvikleren Gerald Appel har funnet å være den mest passende for både raskere og langsommere bevegelige markeder. For å få en mer responsiv og raskere ytelse fra MACD kan en kan eksperimentere med å senke MACD-innstillinger til for eksempel MACD (6, 12, 5), MACD (7, 10, 5), MACD (5, 13, 8 ) osv. Disse egendefinerte MACD-innstillingene vil gjøre indikatorsignalet raskere, men frekvensen av falske signaler vil øke. MACD-indikatoren er basert på Moving Averages i sin enkleste form. MACD måler forskjellen mellom raskere og langsommere bevegelige gjennomsnitt: 12 EMA og 26 EMA (standard). MACD-linjen opprettes når lengre Flytte gjennomsnitt er trukket fra kortere flytende gjennomsnitt. Som et resultat oppstår en momentumoscillator som oscillerer over og under null og har ingen lavere eller øvre grenser. MACD har også en Trigger-linje. Kombinert i en enkel linjeoverskridelsesstrategi, overgår MACD-linjen og utløserlinjekrysset EMAs crossover. I tillegg til å være tidlig på kryssoverføringer, kan MACD også vise hvor diagrammet EMA har krysset: Når MACD (12, 26, 9) flipper over sin nulllinje, dersom det indikeres at 12 EMA og 26 EMA på diagrammet har krysset. Hvordan virker MACD-indikatoren Hvis du skal ta 26 EMA og forestille deg at det er en flat linje, så vil avstanden mellom denne linjen og 12 EMA representere avstanden fra MACD-linjen til indikatorens nulllinje. Den videre MACD-linjen går fra nulllinje, jo større er gapet mellom 12EMA og 26 EMA på diagrammet. Jo nærmere MACD beveger seg til nulllinjen, desto nærmere er 12 og 26 EMA. MACD histogram måler avstanden mellom MACD linje og MACD utløser linje. MACD-indikator Formel MACD EMA (Lukk) periode1 - EMA (Lukk) periode2 Signal linje EMA (MACD) periode3 der period1 standardinnstillinger er 12 bar period2 standard 26 bar perid3 standard 9 barer Følgende er trinnene for å beregne MACD 1. Beregn 12 - dag EMA av sluttkurs 2. Beregn 26-dagers EMA for sluttkurs 3. MACD 12-dagers EMA - 26-dagers EMA 4. Signal linje 9-dagers EMA av MACD Formel for EMA EMA (SC X (CP - PE )) PE SC Utjevning Konstant (Antall dager) CP Nåværende pris PE Tidligere EMA Trading MACD Divergens MACD indikator er kjent for sin MACD Divergence trading metode. Avvik er funnet ved å sammenligne prisforskyvninger på diagrammet og MACD-verdiene. MACD Divergens fenomen oppstår som et resultat av å skifte styrker på Forex markedet. For eksempel, mens selgere kan synes å dominere markedet for øyeblikket og prisen fortsetter å trene ned, kan det allerede være signaler for en generell svekkelse av selgermakt. Disse viktige advarselsmomentene kan observeres med MACD-indikatoren. Det som Forex-forhandlere vil se er at til tross for at prisen gjør nye nedre nedganger, bekrefter MACD ikke at og i stedet registrerer en høyere lav, signaliserer at selgere går tom for damp og en trendendring er på vei. Motsatt vil være sant for kjøpere. Hvordan handle MACD Divergens Når MACD linje (på skjermbildet er det en blå linje) krysser Signal linje (rød prikket linje) - vi har et poeng (topp eller bunn) for å evaluere. Med to siste MACD-linjetopper eller - bunn finner du tilsvarende toppbottene på prisdiagrammet. Koble til MACD toppbottene og toppbottene. Vurder linjene mottatt, som vist på større skjermbilde (klikk på det lille bildet for å forstørre). Med MACD-divergensen oppdaget Angi markedet når MACD-linjen krysser over nullpunktet. En annen oppføringsstrategi er å finne 2 siste svingninger høyt eller lavt på diagrammet, og tegne en trendlinje gjennom dem, og sett deretter en oppføringsrekkefølge på breakout av den trendlinjen. MACD-divergenshandelsmetode brukes ikke bare til å forutsi trendvendepunkter, men også for trendbekreftelse. En nåværende trend har høye potensialer for å fortsette uendret dersom ingen divergens mellom MACD og pris ble etablert etter siste evaluering av toppbottene. MACD-divergens forklarte MACD for MT4-samling Takk for ditt spørsmål. Det er to typer divergenser: vanlig (klassisk) og skjult. I en trend: Regelmessig MACD-divergens oppstår når prisen gjør nye høyder, mens MACD ikke er. Regelmessig MACD-divergens antyder en hovedtrend reversering. Skjult divergens i en up trend oppstår når prisen gjør nye nedturer, mens MACD ikke er. Skjult MACD-divergens foreslår slutt på midlertidig tilbaketrekking mot hovedtrenden. I en nedtrend tendens: Vanlig MACD divergens oppstår når prisen lager nye Lows, mens MACD ikke er. Regelmessig MACD-divergens antyder en hovedtrend reversering. Skjult divergens i en down trend oppstår når prisen gjør nye høyder, mens MACD ikke er. Skjult MACD-divergens foreslår slutt på midlertidig tilbaketrekking mot hovedtrenden. Legg merke til de fremhevede områdene hvor det ville være et godt sted å kjøpe eller selge. Tidspunktet for en oppføring blir plukket ved hjelp av MACD-histogrammet, f. eks. så snart divergens er oppdaget, kan Forex-forhandlere begynne å vente på MACD-histogrammet for å vende over nullnivået til motsatt side, og deretter angi en handel trygt. De som ikke vil vente, kan prøve å skrive inn så snart MACD-divergens er oppdaget på diagrammet. MACD-avvik (vanlig og skjult) kan handles over alle tidsrammer. Men jo høyere tidsramme blir jo jo mer pålitelig signalet blir. Fin side. Det ville være veldig interessant å se og 1. og 2. derivat av divergensen. Er dette brukt, har jeg aldri brukt det, og heller ikke hørt om noen som bruker derivatene av divergensen i handel. Kan være at det finnes slike metoder, men jeg vet ingenting om dem for å kunne tilby noe nyttig innsikt, beklager. Jeg er ny til handel og jeg er veldig forvirrende, hvilken indikator brukes. Så, fra ditt punkt, Hvis du er i begynnelsestrinn som du brukte. Thanks80 Nøyaktig Forex Scalping Strategi Med MACD Og Stokastisk Indikator Som en profesjonell forhandler bruker timer på timer i uken ser på diagrammer, begynner du å utvikle en teknisk visjon som ubevisst lar deg se kardinale punkter i markedet, oversett av det uopplærte øye. I flere år har jeg fulgt et bestemt mønster i markedet som produserer over 80 vinnende bransjer hver gang jeg bruker det. Etter å ha jobbet med det manuelt i flere år og tatt veldig gode fortjenester fra markedet, har jeg startet fasen der jeg prøver å automatisere mine regler for handel så mye jeg kan. Min tro er (og det er nesten sikkert et faktum) at det er visse strategier, spesielt de mest nøyaktige, som ganske enkelt ikke kan konverteres til 100 automatiserte uten å miste nøyaktighet og Pips Carrier er en av dem. Ved å bruke tilgjengelig teknologi på en smart måte kan du imidlertid melde denne mangelen og oppnå minst 95 automatisering. En sen kveldsmiddag med en kjære venn førte meg til en beslutning. 8220Hvorfor ikke publisere det og la andre nyte det også, og enda viktigere, dra nytte av det. Hans entusiasme overbeviste meg. I tillegg løser dette systemet hånd i hånd med mitt primære mål, som er å øke handelsnivået for mange forhandlere der ute. Med hjelp av mine handelsverktøy har jeg laget for deg (vel, Marina kodet det slik at hun fortjener litt kreditt), Pips Carrier, som viser seg å være et stykke kake selv for nybegynnere, slik at de kan gi fantastiske resultater riktig fra starten. Forstå indikatorene Min tro er at selv en handelsmann som bruker teknisk analyse, må forstå grunnleggende om indikatoren han bruker i sin daglige handel. MACD-indikatoren Den første indikatoren jeg vil snakke om, er MACD-indikatoren. MACD står for Moving Average Convergence Divergence. Det er en veldig viktig indikator. Dessverre vet jeg ikke mange handelsfolk som har en ubegrenset forståelse av betydningen av denne indikatoren, og enda færre handelsfolk som bruker den som de burde. MACD-indikatoren anses av mange, inkludert meg selv, for å være en av de mest pålitelige av alle eksisterende indikatorer i teknisk analyse når det brukes riktig (hvilket er det jeg her for). Denne indikatoren er utviklet av Gerald Appel. hvem regnes som en klassisk teknisk analyse guru. MACD-indikatoren består av 2 bevegelige gjennomsnitt og et histogram. Slik ser det ut: Det blå gjennomsnittet er det korte perioden gjennomsnittet og det Røde gjennomsnittet er det lange perioden gjennomsnittet. Merk: MACD Complete-indikatoren som følger med Pips Carrier-installasjonen, er IKKE den samme som MetaTrader8217s innebygd i MACD. Den du har med Pips Carrier, følger den klassiske formen for MACD. Histogrammet (de vertikale linjene du ser under linjene) representerer forskjellen mellom de to gjennomsnittene. Nullnivå er det viktigste nivået i dette histogrammet. Dette er et testnivå. Når histogrammet er over nullnivå. Valutakursen er på en uptrend. Når histogrammet er under nullnivå. Valutakursen er på en downtrend. Let8217s ser på følgende diagram og analyserer det: Du merker at histogrammet består av flere bakker. En histograms helling bestemmer dagens retning av markedet. Hvis et histogram er over nullnivå og dets skråning vender ned, er dette et tegn på at markedet forventes å avta. Anbefalt artikkel: Slik bruker du Forex Heiken Ashi Simple Moving Gjennomsnittlig Crossover Trading Strategi Hvis et histogram er under nullnivå og dets skråning vender opp, betyr det at markedet sannsynligvis vil gå opp. La oss se på et annet eksempel: I denne strategien vil vi se etter et veldig spesifikt oppsett: For en lang handel. vi vil ha histogrammet til å: Vær over nullnivå. Da vil vi at den skal begynne å senke mot nullnivået. Etter at det nærmer seg nullnivået, vil vi at det skal reversere og gå opp igjen. Denne situasjonen indikerer at markedet er på vei til en pålitelig opptrinn, en som vil tillate oss å bli med. Et eksempel på en lang handel som den som vi nettopp har beskrevet: For kort handel, ønsker vi at histogrammet skal være under nullnivå. Da ønsker vi at den skal begynne å stige mot nullnivået. Etter at den nærmer seg nullnivået vil vi at den skal reversere og gå ned igjen. Denne situasjonen indikerer at markedet er på vei til en pålitelig downtrend, en som vil tillate oss å bli med. Vi ønsker å bli med denne downtrend. Nå lurer du sikkert på: Når skal vi nøye inn i denne handelen For at vi skal svare på dette spørsmålet, bør vi vende oss til vår neste indikator, The Slow Stochastic. Den langsomme stokastiske indikatoren Denne indikatoren vil hjelpe oss med å få en endelig bekreftelse på denne handelen, og den vil bestemme det eksakte punktet for å legge inn det. Ive inkluderte Stokastisk med Pips Carrier-malen, og det ser slik ut: Denne indikatoren består av to svært viktige nivåer: Disse to nivåene representerer ekstreme soner. Nivå 80 gjenspeiler den overkjøpte sonen og nivå 20 representerer oversold sone. Jeg antar at når markedet når disse nivåene, er det ved å endre retning. Så, hvis Stokastikken når nivå 80, ville jeg forvente at markedet skulle skru ned. Hvis det berører nivå 20, forventer jeg at det skal gå opp. Utføre handler Lange handler Etter at vi har lært om disse to indikatorene, kan vi se nøyaktig hvordan vi skal utføre handler. I8217m kommer til å dele denne forklaringen i de to mulige scenariene: Oppføring for kjøp (lang) Innlevering for salg (kort) Hvordan skal vi inngå en lang (kjøp) handel 1. Først må vi gjenkjenne et vendepunkt på MACD-histogrammet. Dette betyr at de blå histogramstavene skal være over nullnivået, og da skal det begynne å synke. Endelig skal det reversere og gå opp igjen. 2. Etter at we8217ve sørget for at forholdene er oppfylt på MACD-histogrammet. vi bør vende oss til den stokastiske indikatoren og se sin posisjon: vi trenger det å være på oversold området (rundt nivå 20) vi vil at de to linjene skal krysse hverandre, og vi vil at linjene skal vende opp. Vi vil ha minst ett av gjennomsnittene til å være under nivå 20. 3. Nå er det øyeblikket vi bør bestemme vårt eksakte inngangspunkt. Øyeblikket vi ser histogrammet stiger igjen og den stokastiske nedgangen til oversoldsonen, må vi vente på lysestaken som skapte denne tilstanden for å lukke. Anbefalt artikkel: Hvordan vinne Forex Trading Stokastiske Bollinger Bands med Keltner Channel Indicator Så snart lysestaken er stengt, bør vi legge inn denne handelen. Let8217s analyserer et eksempel på lang handel: I dette eksemplet kan vi tydeligvis se at histogrammet vender opp igjen og at de stokastiske linjene har krysset hverandre på oversoldnivået, på vei oppover. Her er et annet skjermbilde av en lang handel: Histogrammet vender opp og de stokastiske linjene har krysset hverandre på oversoldsonen, nivå 20. Det er et veldig viktig punkt jeg vil legge til. Det refererer til en situasjon der histogrammet er over nivå 0 og avtar under nivå 0. Hvis det skjer (det vil si dersom det faller under nivå 0), må det reversere og returnere umiddelbart over dette nivået på neste linje for at dette skal være et gyldig handelsoppsett. For eksempel: Nå som vi forstår hvordan du går inn i en lang handel, styrer det neste trinnet det riktig. Trade Management for Long Trade Let8217s se hvordan vi skal håndtere en lang (buy) - handel. Vi legger stoppet 1 pip under vårt lysestake, som er lysestaken der alle forholdene er oppfylt. For eksempel: Her lukker jeg handelen i to deler: 80 av handelen vil bli lukket i utgangspunktet, og så lukker jeg de resterende 20. First Take Profit Target Mitt første opptjeningsmål er å sette et overskuddsmål for et forhold på 1: 1 mellom stoppet tap og ta fortjeneste. For eksempel: Hvis jeg risikerer 50 pips, vil mitt overskuddsmål være 50 pips. Når prisen når det første tar profittmål, lukker jeg 80 av denne handel. Second Take Profit Target Etter at første del av handelen er stengt, vil jeg flytte stoppet til breakeven-punktet (det vil si, jeg endrer det til åpningsprisen for handler). Det andre overskuddsmålet er to ganger stoppet. For eksempel . Hvis Ive risikerte 50 pips, er mitt andre overskuddsmål 100 pips. Dette er et skjermbilde av mål 2: Vårt første opptjeningsmål er lukket vellykket i 80 bransjer, og det andre overskuddsmålet er stengt med en fortjeneste på 45 av handler. Denne strategien genererer gjentatte ganger imponerende avkastning for meg, og I8217m er sikker på at når du har mestret det, vil du også se forskjellen i bunnlinjen din. På den neste siden vil vi analysere korte handler. Utfør handel Korte handel Hvordan skal vi gå inn i en kort handel med salg 1. Først må vi gjenkjenne et vendepunkt på MACD-histogrammet. Dette betyr at histogrammet skal være under nullnivået, og da skal det begynne å stige. Til slutt skal det reversere og gå ned igjen. 2. Etter at we8217ve sørget for at forholdene er oppfylt på MACD-histogrammet. vi bør vende oss til den stokastiske indikatoren og se sin posisjon: vi trenger det å være på det overkjøpte området (rundt nivå 80) vi vil at de to linjene skal krysse hverandre, og vi vil at linjene skal vende ned. Vi vil at minst ett av gjennomsnittene skal ligge over nivå 80. 3. Nå er det øyeblikket vi bør bestemme vårt eksakte inngangspunkt. Øyeblikket vi ser histogrammet faller igjen og Stokastikken når overkjøpsområdet, må vi vente på lysestaken som skapte denne tilstanden for å lukke. Anbefalt artikkel: Høy lønnsom Forex Divergens-strategi du må vite Så snart lysestaken er stengt, bør vi gå inn i denne korte selgeren. Dette er et eksempel på en kort selgerhandel: Et annet eksempel på en kort salgshandel: Vær oppmerksom på. Hvis et histogram er under nivå 0 og begynner å stige over dette nivået, må det reversere og returnere umiddelbart under dette nivået på neste linje for at dette skal være et gyldig handelsoppsett. Nå som vi forstår hvordan du går inn i en lang handel, styrer det neste trinnet det riktig. Trade Management for Short Trade Vi legger stoppet 1 pip over vårt lysestake, som er lysestaken der alle betingelsene er oppfylt. Vi bør legge til spredningen til stoppetapet i en kort handel, så vi legger stoppet 1 pip spredt over det høye av vårt lysestake. Her lukker jeg handelen i to deler: 80 av handelen i utgangspunktet og deretter de resterende 20. Først tar fortjeneste Mål Min første opptjeningsmål er å sette et overskuddsmål på et 1: 1-forhold mellom stoppet og resultatet . For eksempel: Hvis jeg risikerer 50 pips, vil mitt overskuddsmål være 50 pips. Når prisen når det første tar profittmål, lukker jeg 80 av denne handel. Second Take Profit Target Etter at første del av handelen er stengt, vil jeg flytte stoppet til breakeven punkt (det vil si, jeg endrer det til åpningsprisen for handler). Det andre overskuddsmålet er to ganger stoppet. For eksempel: Hvis Ive risikerte 50 pips, er mitt andre overskuddsmål 100 pips. Denne strategien har vist seg å være veldig pålitelig og nøyaktig. Det er også enkelt å bruke den ultimate måten å nyte og utnytte markedstrender. Jeg ønsker deg lykke til med din handel og håper du har hatt glede av å lese denne opplæringen.

No comments:

Post a Comment