Sunday 19 November 2017

Famous Alternativer Strategier


Quant Strategies - er de for deg Kvantitative investeringsstrategier har utviklet seg til svært komplekse verktøy med advent av moderne datamaskiner, men strategierne går tilbake over 70 år. De drives vanligvis av høyt utdannede lag og bruker proprietære modeller for å øke sin evne til å slå markedet. Det er til og med hylleprogrammer som er plug-and-play for de som søker enkelhet. Quant modeller fungerer alltid bra når de testes på nytt, men deres faktiske applikasjoner og suksessrate kan diskuteres. Mens de ser ut til å fungere godt i oksemarkeder. når markeder går til haywire, blir kvantstrategier utsatt for samme risiko som enhver annen strategi. Historien En av grunnleggerne av studiet av kvantitativ teori anvendt på økonomi var Robert Merton. Du kan bare forestille seg hvor vanskelig og tidkrevende prosessen var før bruk av datamaskiner. Andre teorier i økonomi utviklet seg også fra noen av de første kvantitative studiene, inkludert grunnlaget for porteføljediversifisering basert på moderne porteføljeorientering. Bruken av både kvantitativ finansiering og kalkulator førte til mange andre vanlige verktøy, blant annet en av de mest berømte, Black-Scholes opsjonsprisformelen, som ikke bare hjelper investorer til å velge prisalternativer og utvikle strategier, men bidrar til å holde markedene i kontroll med likviditeten. Når det brukes direkte til porteføljestyring. Målet er som enhver annen investeringsstrategi. å legge til verdi, alfa eller meravkastning. Kandidater, som utviklerne kalles, komponerer komplekse matematiske modeller for å oppdage investeringsmuligheter. Det er så mange modeller der ute som quants som utvikler dem, og alle hevder å være de beste. En av investeringsstrategys bestselgende poeng er at modellen, og til slutt datamaskinen, gjør den faktiske buysell-avgjørelsen, ikke et menneske. Dette har en tendens til å fjerne enhver følelsesmessig respons som en person kan oppleve når han kjøper eller selger investeringer. Kvantstrategier er nå akseptert i investeringssamfunnet og drives av verdipapirfond, hedgefond og institusjonelle investorer. De går vanligvis etter navnet alpha generatorer. eller alfa-gens. Bak gardinen På samme måte som i guiden Oz, er noen bak gardinen som kjører prosessen. Som med hvilken som helst modell, er det bare så godt som det menneske som utvikler programmet. Mens det ikke er noe spesifikt krav for å bli en kvant, kombinerer de fleste firmaer som kjører kvantmodeller ferdighetene til investeringsanalytikere, statistikere og programmerere som koden prosessen inn i datamaskinene. På grunn av den komplekse naturen til de matematiske og statistiske modellene, er det vanlig å se legitimasjon som utdannelsesgrader og doktorgrad i økonomi, økonomi, matte og ingeniørfag. Historisk har disse gruppemedlemmene jobbet i bakkene. men som kvantmodeller ble mer vanlig, flytter kontoret til frontkontoret. Fordeler med Quant Strategies Mens den samlede suksessraten er diskutabel, er årsaken til at noen kvantstrategier fungerer, at de er basert på disiplin. Hvis modellen har rett, fortsetter disiplinen strategien å arbeide med lyndrevne datamaskiner for å utnytte ineffektivitet i markedene basert på kvantitative data. Modellene selv kan være basert på så lite som noen forhold som PE. gjeld til egenkapital og lønnsvekst, eller bruk tusenvis av innganger som samarbeider samtidig. Suksessfulle strategier kan hente på trender i sine tidlige stadier, da datamaskiner stadig driver scenarier for å finne ineffektivitet før andre gjør. Modellene er i stand til å analysere en veldig stor gruppe investeringer samtidig, der den tradisjonelle analytikeren kanskje ser på bare noen få om gangen. Skjermeprosessen kan rangere universet etter karakternivåer som 1-5 eller A-F, avhengig av modellen. Dette gjør den faktiske handelsprosessen veldig enkel ved å investere i de høyt vurderte investeringene og selge de lavt vurderte. Quant modeller åpner også variasjoner av strategier som lang, kort og longshort. Suksessfulle kvantfonde holder et godt øye med risikokontroll på grunn av deres modellers natur. De fleste strategier starter med et univers eller referanse og bruker sektor og bransjeviktinger i sine modeller. Dette gjør at midlene kan styre diversifiseringen til en viss grad uten å kompromittere modellen selv. Quant midler kjører vanligvis på lavere pris fordi de ikke trenger så mange tradisjonelle analytikere og porteføljeforvaltere å drive dem. Ulemper med Quant Strategies Det er grunner til at så mange investorer ikke fullt ut omfavner konseptet om å la en svart boks kjøre sine investeringer. For alle de vellykkede kvantfondene der ute, virker like mange som mislykkes. Dessverre for kjendisens omdømme, når de feiler, feiler de stor tid. Langsiktig kapitalforvaltning var en av de mest berømte quant hedgefondene, da den ble drevet av noen av de mest respekterte akademiske ledere og to Nobels minnesprisvinnende økonomer Myron S. Scholes og Robert C. Merton. I løpet av 1990-tallet genererte deres lag over gjennomsnittet avkastning og tiltrukket kapital fra alle typer investorer. De var berømte for ikke bare å utnytte ineffektivitet, men også å bruke enkel tilgang til kapital for å skape enorme løftede spill på markedsretninger. Den disiplinerte naturen til deres strategi skapte faktisk svakheten som førte til deres sammenbrudd. Langsiktig kapitalforvaltning ble likvidert og oppløst i begynnelsen av 2000. Dens modeller inneholdt ikke muligheten for at den russiske regjeringen kunne standardisere noen av sin egen gjeld. Denne hendelsen utløste hendelser og en kjedereaksjon forstørret av løfteskapt opprør. LTCM var så tungt involvert i andre investeringsoperasjoner at dets sammenbrudd påvirket verdensmarkedet, noe som utløste dramatiske hendelser. I det lange løp gikk føderalbanken inn for å hjelpe, og andre banker og investeringsfond støttet LTCM for å forhindre ytterligere skade. Dette er en av grunnene til at kvantfondene kan mislykkes, da de er basert på historiske hendelser som kanskje ikke inkluderer fremtidige hendelser. Mens et sterkt kvantteam stadig vil legge til nye aspekter til modellene for å forutsi fremtidige hendelser, er det umulig å forutsi fremtiden hver gang. Kvantfonde kan også bli overveldet når økonomien og markedene opplever større volatilitet enn gjennomsnittet. Kjøpesalgssignaler kan komme så fort at den høye omsetningen kan skape høye provisjoner og skattepliktige hendelser. Quant midler kan også utgjøre en fare når de markedsføres som bjørnsikre eller er basert på korte strategier. Forutsier nedgangstider. bruk av derivater og kombinere innflytelse kan være farlig. En feil sving kan føre til implosjoner, noe som ofte gjør nyheten. Bunnlinjen Kvantitative investeringsstrategier har utviklet seg fra back office-svarte bokser til vanlige investeringsverktøy. De er designet for å utnytte de beste sinnene i virksomheten og de raskeste datamaskinene til både å utnytte ineffektivitet og bruke innflytelse til å gjøre markedsbud. De kan være svært vellykkede hvis modellene har tatt med alle de riktige inngangene og er krevende nok til å forutsi unormale markedshendelser. På baksiden, mens kvantfondene er strengt testet tilbake til de jobber, er deres svakhet at de stole på historiske data for deres suksess. Mens investering i kvant-stil har sin plass i markedet, er det viktig å være oppmerksom på manglene og risikoen. Å være konsistent med diversifiseringsstrategier. det er en god ide å behandle kvantstrategier som en investeringsstil og kombinere den med tradisjonelle strategier for å oppnå riktig diversifisering. Den totale dollarverdien av alle selskapets utestående aksjer. Markedsverdien beregnes ved å multiplisere. Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppordre vil. En finansieringsrunde hvor investorer kjøper aksjer fra et selskap til lavere verdsettelse enn verdsettelsen plassert på. En økonomisk teori om total utgifter i økonomien og dens effekter på produksjon og inflasjon. Keynesian økonomi ble utviklet. En beholdning av en eiendel i en portefølje. En porteføljeinvestering er laget med forventning om å tjene en avkastning på den. This.5 Brilliant Strategies Jeff Bezos brukte å bygge Amazon-riket Gazelle-prosjektet. Det er hva Amazon kalte sitt initiativ til å forberede bokutgivere til å gi dem bedre tilbud. Ifølge T han New Yorker. Administrerende direktør Jeff Bezos sa at Amazon skulle nærme seg disse små forlagene slik en cheetah ville forfølge en sykelig gazelle. En cheetah kan sprette 70 miles per time, akselerere raskere enn en Ferrari Enzo. Bezoss selskapet beveger seg på et lignende klipp. Amazon har vokst med breakneck-hastighet i løpet av det siste tiåret og brakt inn nesten 75 milliarder kroner i fjor, takket være den ukonvensjonelle, daresay hensynsløse stilen til sin administrerende direktør. Her er fem strategier som Bezos pleide å bygge Amazonas imperium. 1. Vær som gudfar: Lag dem et tilbud de ikke kan nekte. I 2004 satte Amazon sitt syn på Melville House. The boutique utgiver av seriøs fiksjon og nonfiction basert i Brooklyn, N. Y. var bare et fledgling selskap da ting ble spent med Amazon. Medeier Dennis Johnson husker at forhandleren ringer til ham og beskriver forhandlinger med Amazon som middag med gudfaren. Som New Yorker rapporterer. Amazon ville ha en betaling uten å måtte avsløre hvor mange Melville House bøker ble solgt på nettstedet. Johnson var kritisk overfor politikken og delte sine bekymringer med litterære handelsmagasinet Publishers Weekly. En dag en fter det publiserte en historie om Johnson, Kjøp-knappen på Melville Houses forsvant Amazon-sider plutselig. Så Johnson, som siden blogget av Amazons krig mot bøker. bestemte seg for å ponere opp. Jeg betalte den bestikkelsen, sier han, og bøkene dukket opp igjen. 2. Ikke gi opp informasjon med mindre det er absolutt nødvendig. Amazon fortalte ikke Melville House hvor mange av bøkene de solgte på nettstedet. Amazon forblir også mamma på Kindle-salget og vil ikke si hvor mange ansatte det har i Seattle. Videre heter gulvet hvor Kindle-teamet jobber i Seattle-hovedkvarteret Area 51, siden du ikke kan sette foten der, med mindre du er direkte involvert med produktet. Bezos ser ut til å like å levere informasjon og lage Amazons fortelling på sin egen måte, for eksempel hans nøye utformede aksjonærbokstaver. 3. Hold lagene små nok til at medlemmene kan bli matet med to pizzaer. Bezos er kjent blant management nerds for sin Two Pizza Rule. Ingen lag skal være større enn det kan mates med to store pizzaer. Det betyr at oppgavestyrker er begrenset til bare fem til syv personer, slik at lagene kan teste sine ideer uten for mange tilskuere, som vekter mot groupthink en av Bezoss pet peeves. De små lagene har ført til store innovasjoner, som Gold Box-avtalene. en populær kampanje som ga kundene tilbud om begrenset tid. 4. Stopp å snakke så mye. På et tilbaketrukket off-site i begynnelsen av 2000-tallet gikk ordet rundt gruppene som trengte å kommunisere mer. Bezos reiste seg og sa. Nei, kommunikasjon er forferdelig. Hvordan kan det snakke for mye, er et problem. Tverrkommunikasjon begrenser lag uavhengighet og fører til at folk blir enige om å anslå, noe som står i motsetning til den kreative konflikten som definerer Amazons kultur. 5. Få motstandsdyktig. Folk som gjør det bra på Amazon, er ofte de som trives i en motstridende atmosfære med nesten konstant friksjon, skriver Brad Stone, forfatter av Everything Store, som kronikker Amazons rask vekst. Hvorfor Bezos skrånende opprettholde sosial samhørighet, den cloying tendensen til folk som liker å være enige med hverandre og finne konsensus komfortabel. Forskning tyder på at de beste entreprenørene er super ubehagelige. Jeg er glad i debatten der folk er tvunget til å forkaste deres perspektiver, innblandet i Amazons kultur. Som Businessweek skriver. Et av Amazons ledende prinsipper er: Har Backbone uenig og forplikte seg. Ledere er forpliktet til respektfullt å utfordre beslutninger når de er uenige, selv når det gjør det ubehagelig eller utmattende. Ledere har overbevisning og er tålmodige. De kompromisser ikke for samfunnets skyld. Når en beslutning er bestemt, forplikter de seg helt. Som en cheetah forplikter seg til en gazelle. SE OGSÅ: De 12 essensielle bøkene på Jeff Bezos Reading List 5 Brilliant Strategies Jeff Bezos pleide å bygge Amazon Empire7 strålende strategier Coca-Cola pleide å bli en av verdens mest gjenkjennelige merker Coca-Cola gikk fra en kokaininfisert eliksir i 1886 til en allestedsnærværende sukkerholdig drikke i 1929. Nå drikker folk i mer enn 200 land 1,9 milliarder porsjoner hver dag, ifølge The Coca-Cola Company. Å ha et produkt folk liker er langt fra det eneste som trengs for å bli en av verdens mest verdifulle selskaper. Coca-Cola brukte syv sentrale design - og markedsføringsstrategier, noe som gjorde det gjenkjennelig i gatene i Shanghai som i hjembyen Atlanta i 1920-tallet, sier Coca-Cola VP for innovasjon og entreprenørskap David Butler. I boken Design for å vokse: Hvordan Coca-Cola lærte å kombinere skala og agility (og hvordan du kan også), undersøker Butler og medforfatter Linda Tischler disse syv strategiene, som vi har forklart nedenfor. 1. Det startet med en unik, markedstestet formel. Etter å ha tjent som en konføderert oberst i borgerkriget, ønsket John Pemberton å utvikle en versjon av coca viner (i utgangspunktet cola med alkohol og kokain) som var på vogue på den tiden. I 1886 passerte Atlanta forbudslover som tvang drikkprodusenter til å produsere alkoholfrie versjoner av deres drikkevarer. Pemberton sendte sin nevø Lewis Newman med prøver av hans formler til et lokalt apotek der folk congregated for å drikke disse tidlige versjoner av brus. Newman videresendte tilbakemelding til sin onkel om de forskjellige concoctions, og ved slutten av året hadde Pemberton en oppskrift som var unik og skreddersydd for kundens smak. Den opprinnelige oppskriften er fortsatt låst i et hvelv i Atlanta. Kokain ble fjernet fra Coke i 1903. Andre mindre justeringer har blitt gjort i det siste århundre eller så, men utover New Coke-katastrofen fra 1985, har oppskriften i stor grad holdt seg uendret. Denne beslutningen hjalp firmaets målestokk, skriver Butler, siden den ikke brukte tid på å skreddersy smaken til regionale markeder over hele verden. 2. Dens logo bruker en tidløs skrift. Pembertons bokholder, Frank Mason Robinson, bestemte seg for at Coca-Colas-logoen skulle skrives i Spencerian-skriptkonsulentene som ble brukt fordi det ville skille det fra konkurrentene. Selskapet standardiserte logoen i 1923 og, som oppskriften, bestemte seg for at mens emballasjen kunne tilpasse seg tiden, var kjernelogoen uberørt. Dens resulterte i en logo som har hatt mer enn 100 år å bli preget i hjernen til mennesker rundt om i verden. 3. Det ble distribuert i en proprietær flaske. Etter at Georgia-forretningsmannen Asa Griggs Candler ble majoritetsaksjonær i Coca-Cola i 1888, satte han seg på å gjøre Coke til nasjonens mest populære cola gjennom markedsføring og partnerskap med regionale bottlere. I 1915 mistet Candler markedsandeler til hundrevis av konkurrenter. Han lanserte en nasjonal konkurranse for en ny flaske design som ville signalere til forbrukere at Coke var et premium produkt som ikke kunne forveksles med noen annen brun cola i en identisk klar glassflaske. Den nye flasken måtte være masseprodusert ved hjelp av eksisterende utstyr, men det var også tydelig. Root Glass Company i Indiana bestemte seg for å delta i konkurransen og basere sin design av produktnavnet. Mens combing gjennom ordboken for ordet coca og ord som det, skriver Butler, mold shop-veileder Earl R. Dean kom over en illustrasjon for kakao anlegget som fikk sin oppmerksomhet. Coca-Cola hadde ingenting å gjøre med kakao, men kakaoplaten hadde en merkelig, men tiltalende form. Han og hans lag fikk jobbe og ble erklært konkurransevinnerne neste år. Coca-Cola bestilte flaskeutformingen som en del av defensiv markedsføring, men begynte å fremme formen så mye som logoen og produktet. Selv etter at plast erstattet glass som standardmiddel for å drikke Coke i land som USA, fortsatte selskapet å fremme bildet av Coke-flasken som et ikon. 4. Det holdt forhandlere ansvarlig for å opprettholde sin høye standard. Ernest Woodruffs Trust Company of Georgia kjøpte Coca-Cola fra Candler i 1919. Woodruff fokuserte på å opprettholde en standard for fortreffelighet som selskapet skalert. Coke-teamet bestemte seg for at drikken skulle serveres på 36 grader Fahrenheit, og ville sende selgere til nye forhandlere for å fortelle dem at produktet aldri burde serveres over 40 grader. Taktikken kan virke litt dum i dag, men 36-gradersstandarden var bare et annet eksempel på å etablere Coca-Cola som et premiumprodukt som var verdt mer oppmerksomhet enn noen av sine konkurrenter. 5. Det holdt konsumentprisen fast i 70 år. Dens vanlige i dag for teknologiske oppstart for å begynne med å tilby en tjeneste gratis og deretter lade en høyere pris til forbrukere og eller annonsører når de har blitt hekta. Før bruk av nettverkseffekter ble en vanlig praksis, brukte Coca-Cola en lignende tilnærming til skala over USA og deretter over hele verden. Fra 1886 til 1959 koster en flaske Coke bare fem cent. 6. Det guidet muntlig annonsering og utviklet en stemme. Det ble tydelig etter at Candler overtok seg tidlig i selskapets liv at Coke var så mye en drink som det var et forbruksmerke, en ide forbrukere kunne føle seg bra om å identifisere med. Candler startet et massekuponginitiativ som resulterte i at 10 av alle produktene fra 1887 til 1920 ble gitt bort for å bygge merkevarebevissthet. Han ga også forhandlere med Coca-Cola swag som plakater og festoons for dekorasjoner og kalendere og klokker for kunder. Ifølge Butler var Coke en pioner i å legge merke til produkter som ikke var relatert til produktet. Og til slutt inneholdt alle nasjonale og deretter globale reklame variasjoner av Drink Coca-ColaDelicious og forfriskende og passet inn i en standardisert designstil. 7. Det vedtok en franchise-modell. Midt i sodakrørene som brøt ut på 1880-tallet, hadde Candlers mest signifikante forretningsavgjørelse ingenting å gjøre med branding, skriver Butler. I 1899, to Tennessee advokater, Benjamin F. Thomas og Joseph B. Whitehead, nærmet seg Candler og spurte om han ville la dem flaske Coke. Drikkene ble solgt som en sirup som forhandlere ville blande med brusvann, men det var ikke typisk å drikke cola på farten eller bringe det inn i hjemmet. Candler bestemte seg for å overlevere flaskerettighetene for bare en dollar, som han aldri samlet, fordi han var fornøyd med å opprettholde rettighetene til sirupen. Dette markerte begynnelsen på hva selskapet internt kaller The Coca-Cola System, et franchise-partnerskap med flasker som gjorde at merkevaren virkelig tok av. I dag er det mer enn 250 uavhengige flasker rundt om i verden. Coca-Cola Company er ikke et stort selskap, det er et system av små selskaper, skriver Butler. Og dette mønsteret hjelper til med å skala nye produkter, ny kommunikasjon, nytt utstyr, etc. Å designe for dette mønsteret er kritisk når det skal skaleres raskt, det kan. SE OGSÅ: Denne feilen fra 30 år siden ødela nesten Coca-Cola NU WATCH: Coca-Cola selger nå melk og koster dobbelt så mye som vanlige merker. 7 strålende strategier Coca-Cola pleide å bli en av verdens mest gjenkjennelige merker

No comments:

Post a Comment