Wednesday 15 November 2017

Forex Optimal Spredning


VIP-tjeneste 1. Personlig leder og hisher-funksjoner: Personlig leder er din individuelle forhandler, konsulent med flerårig handelserfaring og ferdigheter som ble drevet under de mest ekstreme situasjonene på markedet. Personlig leder er alltid klar til å gi deg rask og effektiv assistanse, for å løse eventuelle problemer og å veilede deg i den eksisterende situasjonen. Du kan kontakte din personlige leder for uheldig konsultasjon når som helst også du kan belaste hameren for å kontakte deg via telefon eller Skype i tilfelle gunstige øyeblikk for å gjøre en transaksjon. Dessuten kan personlig leder hjelpe deg med å velge din personlige VIP-forhandler basert på din forespørsel, hvis du har til hensikt å betro kontostyringen helt eller delvis. Også, hvis du er interessert i en alternativ mulighet som skal benytte deg av Pamm Masters tjenester, vil din personlige leder hjelpe deg med å skape den mest hensiktsmessige investeringsporteføljen av ledere (Masters) ved å sammenligne strategier og arbeidsresultater. Det skal bemerkes at alle selskapets kunder (ikke bare VIP-de) er utstyrt med tjenester av teknisk supportavdeling, som du kan kontakte innen 5-dagers arbeidsuke døgnet rundt. Men din personlige leder vil hjelpe deg med å avgjøre et bredere spekter av problemer og oppgaver. Forex Optimum-firmaet gjør det mulig for hver enkelt av sine kunder å bli med i det kumulative bonusprogrammet. Akkumulasjonene gjøres på månedsbasis og er lik 26,8 per år. For VIP-klienter er det mer lønnsomme forhold. VIP GOLD og VIP PLATINUM-innehavere har en høyere opptjeningsfrekvens: 33,8 eller 41,2 per år. Opptjeningen av akkumulerende renter gjøres for alle månedene hvor kunden ikke foretok utbetalinger fra kontoen. For opptjening av akkumulerende renter må klienten: Opprettholde minimumsnivået av handelsaktivitet på kontoen Har ved utgangen av regnskapsmåneden en rekke lukkede partier, som er lik eller høyere enn midlene fra begynnelsen av regnskapsmåned. Beløpet er oppgitt i tusen USD. For eksempel lukkede 50 mye for 50 tusen dollar fra begynnelsen av måneden. Det tas kun hensyn til lukkede transaksjoner med et sett av FOREX-instrumenter og CFD for metaller. Transaksjonene skal oppfylle følgende krav: Transaksjonstidspunktet skal være minst to minutter eller 120 sekunder. Sluttprisen skal avvike fra åpningsprisen med minst 0,05 (som tilsvarer ca 0,0005 basert på EURUSD). Vennligst merk: Hvis det er noen form for bonuser på kontoen din, inkludert bonuser som følge av spesielle programmer fra Forex Optimum-firmaet, vil summen av alle tilgjengelige bonuser bli inkludert i beløpet på balansen din ved begynnelsen av hver regnskap måned. Så er antall lukkede partier som kreves for opptjening av interesser etter resultatene av den vanlige måneden, basert på summen av midler fra begynnelsen av regnskapsmåneden hvor bonusene var inkludert. For eksempel er det totale beløpet av kundens midler lik 100 tusen dollar, inkludert alle de nåværende fortjeneste og tap, og lar oss anta ytterligere 5000 dollar som bonuser. Dermed er hele beløpet av midler på kontoen lik 105 tusen dollar. Så, for å få en kumulativ bonus i slutten av måneden, skal klienten lukke minst 105 partier på kontoen. Imidlertid er de tilgjengelige bonusene IKKE inkludert i grunnbeløpet i slutten av måneden. Den månedlige akkumulerende renter påløper kun til kundens egenkapital ved utgangen av måneden, unntatt midlene som ble deponert i løpet av måneden. Men den akkumulerende renter er påløpt i fortjenesten opptjent ved utgangen av måneden, samt til fortjenesten opptjent som i den ufullstendige regnskapsmåneden. Den totale mengden penger på kontoen ved utgangen av måneden vurderer resultatene av alle åpne og lukkede transaksjoner (inkludert bonuser) er 130 tusen dollar. Av hvilke 5 tusen dollar er bonuser, er 10 tusen dollar det overskuddet som ble opptjent av klienten for måneden, og ytterligere 30 tusen dollar er midlene som i tillegg ble deponert i løpet av måneden. La oss anta at klienten lukket mer enn 110 mange i løpet av måneden, så 2 av 95 tusen dollar som er 1900 dollar vil bli påløpt til kundens konto i begynnelsen av neste måned. Interessene er ikke påløpt til 5 tusen dollar, som er bonusene, heller ikke til de 30 tusen dollar som i tillegg ble deponert i løpet av måneden. Hvis en VIP-klient har flere handelsregnskap, beregnes alle beregninger og periodiseringer på akkumulerende interesser for hver konto på individuell basis. For mer detaljert prosess med bonusopptjening, vennligst kontakt din personlige leder. Alle VIP-klienter vil bli tilbudt de gunstige forholdene. Forex Optimum vil kompensere en spredt del for transaksjonene stengt innen en handelsmåned. Avkastningsbeløpet avhenger av transaksjonsvolumet, men kan ikke være høyere enn 5 dollar mye. Hovedopptjeningskriteriet er tilgjengeligheten av VIP-status hos klienten. Avkastningen vil bli gjort til handelskontoen før den femte dagen i hver måned etter regnskapsmåneden. Avkastningsvilkårene er som følger: Tilgjengelighet av VIP-status i hele handelsmåneden inkludert avkastningsdagen. Ingen uttak fra handelskontoen i handelsmåneden. Ingen bonuser fra selskapet i handelsmåneden. Opptjeningstidspunktet vil bli basert på Transaksjonene er lukket med Forex instrumenter og CFD for metaller. For periodisering av avkastningen skal transaksjonene oppfylle følgende kriterier: Transaksjonen skal åpnes på markedet i minst to minutter (120 sekunder) Slutkursen skal avvike fra åpningsprisen med minst 0,05 (som tilsvarer ca. 0,0005 basert på EURUSD). Avkastningsbeløpet for den lukkede posisjonen skal beregnes som følger: For eksempel lukkede klienten posisjonen for EURUSD i mengden av 10 partier i løpet av måneden. Ved avslutningen var spredningen lik 0,6 poeng (60 dollar), med tanke på beløpet på 10 partier for EURUSD. For den navngitte transaksjonen vil kunden få en kompensasjon på 15 av 60 dollar (som er lik 15 dollar) i begynnelsen av den neste måneden. 4. Kompensasjon av negative swaps: VIP-kunder fra Forex Optimum vil få kompensasjon for sine akkumulerte negative swaps på transaksjonene, som ble lukket av dem innen regnskapsmåneden. Avkastningen av midler vil bli gjort til handelskontoen før den femte dagen i hver måned etter regnskapsmåneden. Kompensasjonen er deponert i henhold til følgende vilkår: Beregningen dekker bare de lukkede transaksjonene som er gjort med FOREX-instrumentene og CFD for metaller. VIP-status skal være tilgjengelig hos klienten i hele regnskapsmåneden inkludert dato for returinnbetaling. Hvis kunden trenger å gjøre transaksjonen med høyere volum eller for å støtte den nåværende markedsposisjonen, kan klienten benytte seg av forhåndsoppfylling. For å gi den navngitte tjenesten tar Forex Optimum avdelingen individuell beslutning for hver klient. Dessuten kan klienten løse alle opphavsrettene ved å henvende seg til en av de kvalifiserte spesialistene i selskapet. For dette formålet kan klienten velge ethvert praktisk kontor. Selskapet kan også gi klienten alt nødvendig utstyr med Internett-tilgang (om nødvendig) MISSION FREE PaxForex tar ikke gebyr for internasjonal overføring av midler fra din Forex-konto, unntatt kredittkortkort (2.5), siden det er nødvendig for å dekke kostnadene knyttet til betalingsbehandlingssystemet via kredittkort. Ekstra tilleggsavgift kan være knyttet til visse vilkår i betalingssystemet, eller med bankens interesse for vedlikeholdsvirksomhet for tilbaketrekking av midler. LAVESTE SPREADER For å gi den beste handelsopplevelsen for våre kunder, tilbyr PaxForex forhandlere konkurransedyktige lave spreads for enhver handelsstørrelse uten restriksjoner eller provisjoner. Prisene er samlet fra de mest pålitelige og anerkjente likviditetsleverandørene, og den beste BIDASK presenteres for våre kunder uten noen innblanding eller manipulasjon. HØY DELVERDNING For å gi det mest fordelaktige handelsmiljøet for alle kontotyper, gir PaxForex variabel innflytelse fra 1: 1 til de eldre skolens konservative handelsmenn til 1: 500 for aggressive. Husk at høyeste innflytelse øker ditt første innskudd, samt mulige handelsrisiko. BESTE STØTTE Ønsker du å vite hvordan du begynner å handle, eller hvordan du kan trekke din første forex millioner eller til og med ikke den første? Vi kan virkelig hjelpe deg med det Døgnet rundt 5 dager i uken Om Pax Forex Broker Du er usannsynlig å finne en mer komfortabel Forex megler enn PaxForex. Vårt firma gir Forex-kunder de beste mulighetene for vellykket Forex trading. Vi har tilbud for både nybegynnere og erfarne forhandlere. Det er også mange forskjellige bonuser, som er designet for å hjelpe enhver Forex-handler i sin lønnsomme handel. Hovedmotorene i vår fremgang på Forex markedet for finansiell handel er skinnende ryktefokus på kunder og nyskapende tilnærming til forretningsutvikling. Våre prestasjoner er bekreftet av suksessene til alle våre Forex-forhandlere. I dag er vi en kjent lavest spredte Forex megler som er klarert av hundretusenvis av kunder over hele verden. Vi forsikrer deg om at det å jobbe med PaxForex sikrer det høyeste servicenivået, strenge overholdelse av alle vilkårene for handel og pålitelighet som tilbys av de mest avanserte Forex-teknologiene. Vårt grunnleggende prinsipp er arbeid i kundens interesse og gir optimale forhold for en komfortabel og lønnsom Forex-handel. Og vi forblir forpliktet til dette prinsippet, helt til selskapets utvikling. Våre kunder bruker de beste Forex Broker trading teknologiene. De har konstant tilgang til informasjonsdataene og de store nyhetene fra verdensledende informasjonsbyråer. Vårt store team av analytics hver dag publiserer en imponerende mengde ekstremt nyttig informasjon om teknisk og grunnleggende analyse, samt økonomiske nyheter. I dag brukes våre tjenester av Forex kunder over hele verden: fra Asia til Nord-Amerika. Blant dem er nybegynnere av Forex trading og fagfolk i dette finansmarkedet. Ved å åpne en konto hos PaxForex megler, får du full tilgang til alle funksjonene i Forex markedet, CFD, futures trading og commodity markets (varer). Etter en enkel registreringsprosess får du full frihet ved å velge den kontoen som passer best for dine individuelle behov. I tillegg tilbyr vi et svært bredt utvalg av Forex-bonuser, som du kan bruke umiddelbart. Våre ansatte jobber hver dag med våre kunder og gir dem omfattende støtte. Regelmessig oppdatert nyheter om finansmarkedene, den økonomiske kalenderen av hendelser og alle typer markedsanalyser gir våre Forex-kunder tilgang til den nyeste informasjonen de trenger for å ta de riktige beslutningene i deres handelsprosess. Vi tror også at begynnelsen FX-næringsdrivende vil ha med oss ​​gode muligheter til å få erfaring, dyp kunnskap sammen med risikofri handel på demo og gratis bonuskontoer. Dette vil gi dem stor tillit og et ønske om å tjene mer ved å investere og åpne våre standard Forex-kontoer. PaxForex er fast bestemt på å opprettholde den valgte frekvensen og øke utviklingshastigheten. Vi håper at dette vil hjelpe oss med å vinne tilliten til handelsmenn i nye regioner i verden og holde Forex markedsledelse. 28. februar AUDUSD Fundamental Analysis 28. februar 2017 Her er de viktigste faktorene å huske på i dag for australske dollarhandel: Australian HIA New Home Sales: Australian HIA Nytt Hjem Salg for januar redusert med 2,2 månedlig. Forex handelsfolk kan sammenligne dette med Australian HIA New Home Sales for desember som økte med 0,2 månedlig. Australian Current Account Balance: Den australske nåværende kontosaldoen for fjerde kvartal ble rapportert til - A3.9B. Økonomer spådde en figur på - A4.0B. Forex handelsfolk kan sammenligne dette med den australske nåværende kontosaldoen for den tredje. 27 Februar EURUSD Fundamental Analysis 27 februar 2017 Her er nøkkelfaktoren å huske på i dag for Euro-bransjer: Eurozone Confidence Data: Eurozone Economic Confidence for februar er spådd på 108,1. Forexhandlere kan sammenligne dette med Eurozone Economic Confidence for januar, som ble rapportert til 107,9. Eurozone Industrial Confidence for februar er beregnet til 1,0. Forexhandlere kan sammenligne dette med Eurozone Industrial Confidence for januar, som ble rapportert til 0,8. Eurozone Services Confidence for februar er spådd på 13,3. Forex-forhandlere kan sammenligne dette med Eurozone Services. 25. februar Viktigheten av Forex Exit Strategy Forex-handelsfolk har en tendens til å fokusere mye tid og energi på sine handelsoppføringer. Mens det er veldig viktig å vite hvordan og når du skal inngå en handel, er det like viktig å vite når du skal gå ut av handel. De fleste har en detaljert plan og fastsetter regler for hvordan man skal komme inn på markedet, men nybegynnere handler ofte om viktigheten av å ha en exitstrategi. Avslutte en handelsposisjon til rett tid og pris er uten tvil viktigere enn din bestillingsordre, for bare når du avslutter deg, bekrefter du fortjenesten. En av de mest logiske. Mix. Handelskonto 9XX2 Lørdag 18 februar 2017 Jeg har bare de hyggeligste inntrykkene på denne megleren, spesielt den hurtige støtten. Saken er, jeg er ny på forex, så jeg hadde massevis av spørsmål, om handel og om megleren selv, de hjalp meg med å forstå alt, som jeg virkelig er takknemlig for dem for) Jeg har handlet her i omtrent fire måneder og så langt det har vært en flott tur, jeg trakk til og med en ganske stor sum nylig) Torsdag 3. november 2016 Personlig har jeg overvurdert tjenester av denne megling. Jeg ble tiltrukket av deres chat support og praktisk personlig kabinettgrensesnitt, men ute er mye bedre enn innsiden i dette tilfellet. Jeg ventet god gjennomføringshastighet og rask samhandling med teamet deres. I stedet fikk jeg ikke bedre (kanskje enda verre) ordrebehandling, nedbremsing av terminal og slippage. Om slippages, skal jeg også innrømme at de ikke var veldig ofte, men de var. Da jeg ønsket å klargjøre bestemte ting i forhold til tjenestene sine, måtte jeg vente på svar på e-post i nesten en halv dag, og alt dette, i tillegg til at de har betydelig store spreads. Jeg er erfaren handelsmann, har mistet store mengder penger før fra begynnelsen av min handels karriere og for å være ærlig respekterer jeg meg selv for min erfaring, og jeg tror jeg fortjener mer. Så jeg vil trekke pengene mine og finne noe annet og kanskje komme tilbake, prøv dem litt senere. Jeg tror de vil ikke lage tilbaketrekkingsproblemer for meg siden de ikke ser ut som svindlere. Men de har bare plass til å vokse opp ytterligere. Håper notatene mine vil be dem om å få ting mer profesjonelt. Stefan. Ukraina. Handelskonto 3XXXX1 Fredag ​​19. august 2016 En uke senere av innbetaling kunne jeg vokse innskuddet mitt ganske mye, mer enn 150. Til siste øyeblikk trodde jeg at megleren ikke ville betale det ut, men jeg var sååå feil De innbetalte alle pengene mine riktig, tjente tillit og respekt ved å gjøre det. Tirsdag 24. mai 2016 Tradert for bare kort tid, er behandling av ordre ikke den raskeste, men tilfredsstillende. Det er også nok handelsinstrumenter, men jeg er glad, spreads er fryktelige. Jeg klarte ikke å få stabil fortjeneste som jeg vanligvis gjør, bare et tap, og jeg tror hovedsakelig på grunn av spredninger. Jeg kommer til å trekke resten av pengene mine, og jeg håper det ikke kommer noen problemer med det. Karll. Spania. Handelskonto 4XX7 Mandag 25. april 2016 De legger ut penger raskt. I dag ba jeg om tilbaketrekking av penger klokken 9.30 og fikk min 30 i 2 timer. Jeg tror at forex optimal er et veldig verdig selskap, ikke bare for nybegynnere, men også for profesjonelle. Jeg har vært trading med dem i mer enn et år og har ikke møtt noen problemer med forhold eller tilbaketrekking av penger. i. imgurUWNPHFI. png willy. Storbritannia. Handelskonto 6XX5 Mandag 18. april 2016 Jeg begynte å handle med forex optimal ca 2 uker siden, plukking av oppstartskonto type. Deres gjennomføring er stor, spredning er normal, og requotes ikke bry. Jeg kan ikke si noe om tilbaketrekking av penger fordi jeg ikke har prøvd det, men jeg tror det kommer til å bli bra. Gosha. Russland. Handelskonto 3XXXX1 Søndag 27. mars 2016 Jeg vil dele min mening om denne megleren. Så åpnet jeg Cent-kontoen i fjor, og etter handel i 2 dager, innså jeg at deres gjennomføring var bedre enn min egen megler måtte tilby. Det er derfor jeg bestemte meg for å prøve sin normale konto og deponere en større sum. Så viste det seg bra igjen. Etter å ha fått en så positiv opplevelse, byttet jeg meg til Forex optimal nesten helt. For to dager siden prøvde jeg å tjene penger, og pengene mine kom veldig fort, som du kan se på skjermbildet. HI. Handelskonto 4XX7 Mandag 14. mars 2016 Jeg kom til denne megleren etter anbefaling av min slektning. Jeg kan ikke si noe konkret akkurat nå, men ja, handel er praktisk og spredene er ikke høye. Men deres støtte ser ut til å være ganske sakte, og jeg har fortsatt ikke forsøkt å betale ut. Kort sagt, jeg fortsetter å handle med denne megleren, og vel, se hvordan det blir. Gores. Ukraina. Handelskonto 3XXXX3 Fredag ​​11. mars 2016 Min venn tilbød meg å prøve handel på Forex og inviterte meg til dette selskapet for to måneder siden. Jeg begynte å handle på Cent-konto uten å være begeistret først, men noen uker senere ble jeg involvert som nesten tapte alle pengene mine. Jeg begynte å handle i henhold til strategien etter det da jeg fant den informasjonen de gir på deres nettside, var veldig nyttig. Det er en veldig god megler for nybegynnere. Onsdag 10. februar 2016 De bryr seg ikke om å prøve å skjule stoppet eller ta fortjenesteordrer. Sitatene er de samme i forhold til andre meglere. I tillegg betaler de ut veldig fort De som handler med denne megleren, vil forstå meg Mandag 19. oktober 2015 Denne megleren er ung, men perspektiv, og deres service er av høy kvalitet. Jeg liker hvor fort de løser problemene. Jeg har bare ikke noen klager. Onsdag 23. september 2015 Faktisk har de binære alternativer, men bare på demo-konto, og de er under test akkurat nå. Selv om du kan prøve det nå, ønsker jeg at de hadde åpnet for ekte handelsregnskap. I tillegg vil jeg gi et kompliment til hvor fort megleren sender pengene - jeg liker det veldig tirsdag 22. september 2015 ikke dårlig megler. Jeg har et lite innskudd på denne megleren .. synes at de er pålitelige fordi sist mondey jeg hadde gjort tilbaketrekking .. Torsdag 17. september 2015 Binære alternativer blir testet akkurat nå, jeg hadde en sjanse til å prøve det. Alt er ok der, så jeg kan ikke se en grunn til at de ikke frigjør det til det offentlige. Fredag ​​11. september 2015 Denne megleren er ok Jeg har handlet med ham rundt 6 måneder. I tillegg lanserer de binære alternativer snart, det vil bli kult. Send inn anmeldelsen din For å sende inn din egen Forex Broker gjennomgang for Forex Optimum fyll ut skjemaet nedenfor. Din anmeldelse blir sjekket av en moderator og publisert på denne siden. Ved å sende inn en Forex Broker gjennomgang til EarnForex bekrefter du at du gir oss rett til å publisere og endre denne anmeldelsen uten kostnader og uten noen garantier. Pass på at du oppgir en gyldig e-postadresse. En bekreftelseslink vil bli sendt til denne e-posten. Anmeldelser utgitt fra en disponibel e-postadresse (f. eks. Eksamplemailinator) vil ikke bli publisert. Vennligst send inn din normale e-postadresse som kan brukes til å kontakte deg. Vær så snill, prøv å unngå skam og feil språk i teksten i anmeldelsen din, eller det vil bli avvist fra publisering.

No comments:

Post a Comment