Sunday 8 October 2017

Best Veis To Handel Spy Alternativer


Hvordan dagens handelsvolatilitet ETFer Det er tider når dagskursvolatilitet børsnoterte fond (ETF) er veldig attraktivt, og ganger når volatilitet ETFs bør stå alene. En volatilitet ETF flytter vanligvis omvendt til store markedsindekser. slik som SampP 500. Når SampP 500 øker volatiliteten, vil ETFs vanligvis falle. Når SampP 500 faller, vil volatilitet ETFs stige. På samme måte som markedsindeksene utvikler trender også seg i volatilitets-ETFene. En sterk opptrinn i SampP 500 betyr en nedtrend i volatilitets-ETFer, og omvendt. Daghandlere kan utnytte de store bevegelsene som oppstår i volatilitets-ETFs ved store markedssvingningspunkter, samt når de store indeksene er i sterk nedgang. Vanligvis referert til som volatilitet ETFs, er det også volatilitet ETNs. ETF er et børsnotert fond som har underliggende eiendeler i det fondet. ETN er et børsnotert notat, og innehar ingen eiendeler. ETN har ikke sporingsfeil som ETFs kan være tilbøyelige til fordi ETNs bare sporer en indeks. ETFer derimot investerer i eiendeler som sporer en indeks. Dette ekstra trinnet kan skape ytelsesforskjeller mellom ETF og indeksen som skal representere. ETFs og ETNs er begge akseptable for dagens trading volatilitet, så lenge ETF eller ETN blir handlet har mye likviditet. Velge en volatilitet ETFETN Det er en rekke volatilitets ETFer å velge mellom, inkludert inverse volatilitet ETFs. En invers volatilitet ETF vil bevege seg i samme retning som de store indeksene (motsatt retning av tradisjonell volatilitet ETF). Når dag handel. enkelt og høyt volum er vanligvis det beste valget. IPath SampP 500 VIX Short Term Futures ETN (VXX) er den største og mest flytende i volatilitet ETFETN universet. ETN ser gjennomsnittlig volum på 20 millioner aksjer per dag, men toppene til over 70 millioner når de store indeksene - i dette tilfellet SampP 500 - ser en betydelig nedgang, og handelsmenn hoper seg inn i VXX og skyver den høyere (husk det beveger seg i motsatt retning av SampP 500). Best Times to Day Handelsvolatilitet ETFETNs VXX ser vanligvis eksplosive trekk når SampP 500 avtar. Bevegelsene i VXX overskrider typisk langt bevegelsen sett i SampP 500. For eksempel. En 5 dråpe i SampP 500 kan resultere i en 15 gevinst i VXX. Derfor gir handel VXX mer gevinstpotensial enn bare å selge SampP 500 SPDR ETF (SPY). Siden VXX har en tendens til å overshoot ved nedgang i SampP 500, når SampP 500 samles igjen, vXX selger vanligvis på dramatisk måte. Daghandlere har to måter å tjene på å kjøpe VXX når SampP 500 faller, og så selge VXX etter en prispike når SampP 500 begynner å samle høyere igjen og VXX faller. Avhengig av utviklingen i SampP 500, kan gunstige handelsforhold i VXX vare i flere dager til flere måneder. Figur 1 og 2 viser en kortsiktig nedgang (og reversering) i SampP 500 og tilsvarende rally i VXX. Figur 1. SampP 500 SPDR Avvis og Rally Figur 2. SampP 500 VIX (VXX) Tilsvarende Rally og Avfall Figur 2 viser hvordan VXX har en tendens til å overskrive den rallied 38 basert på en 5,7 nedgang i SampP 500. Den falt da 25 da SampP 500 gjenvunnet tapet. Slike er tider da handlende vil ønske å handle i VXX. Når SampP 500 er i en veldig stille opptrinn med liten nedadrettede bevegelse, vil VXX avta sakte og er ikke ideell for dagshandel. De store mulighetene kommer i løpet av, og etterpå, et flere prosentpoengfall eller mer i SampP 500. Day Trading Volatility ETFs volatilitets ETFs, som VXX, vil ganske ofte lede SampP 500. Når dette skjer, lar det deg vet hvilken side av handelen du vil være på. VXX kan brukes til å foreshadow beveger seg i SampP 500, som kan hjelpe til i daghandel aksjer selv når det ikke er betydelig volatilitet i SampP 500. Figur 3 viser VXX (rød linje) kontinuerlig beveger seg aggressivt lavere som SampP 500 SPDR (gul linje ) grinds marginalt høyere. VXX bryter under sin intradag lavt godt før SampP 500 SPDR går over sin intradag høye. Svakheten i VXX bidro til å bekrefte at det var underliggende styrke i SampP 500, og at det var sannsynlig å revidere eller overskride de daglige toppene etter klokka 11.00. Figur 3. SampP 500 VIX (rød linje) Foreshadows beveger seg i SampP 500 SPDR (gul linje) - 2-Minute Chart Prosent Scale De største intradag mulighetene forekommer i VXX når det er en betydelig nedgang (andor påfølgende rally) i SampP 500 som vist i figur 2 og 3. Uavhengig av om disse signifikante trekkene er til stede, kan følgende inngang og stopp brukes til å trekke ut fortjeneste fra volatiliteten ETN. Basert på figur 3 er VXX mye svakere enn SampP 500 er sterk. Nær 11 AM drar SampP 500 SPDR nesten tilbake til dagens laveste. men VXX holder seg godt under sin daglige høyde. Det viser mye relativ svakhet som gir deg styrken i SampP 500 SPDR, til tross for tilbaketrekningen i prisen. Dette signaliserer at det er muligheter på kort side i VXX. Nå som svakheten er etablert, se etter en kort oppføring. Vent til VXX flytter høyere og deretter pause på et et eller to minutter diagram. Når prisen bryter under pauseconsolidation tilbake i trending retning, skriv inn en kort handel umiddelbart. Sett en stoppordre rett over det høye av tilbaketrekningen. Figur 4. Oppføringer og stoppfall når VXX er svak Samme metode gjelder når VXX er sterk og SampP 500 er svak. VXX vil bevege seg høyere vente på en pullback og en pause konsolidering. Når prisen går over toppen av konsolideringen nederst på pullback (hva vi antar er bunnen), legg inn en lang posisjon. Plasser et stopp like under det lave av tilbaketrekningen. Gå manuelt ut av handler hvis du ser den generelle trenden i markedet som skifter mot deg. Hvis du er kort, viser en høyere sving lav eller høyere sving høy et potensielt trendskifte. Hvis du er lang, indikerer en lavere sving lav eller lavere sving høy et potensielt trendskifte. Alternativt kan du angi et mål som er et flertall av risiko. Hvis risikoen på en handel er 0,15 per aksje, sikte på å ta fortjeneste ved to ganger risikoen, eller 0,30. For eksempel går du kort kl 31.37 og legger et stopp ved 31.52 (dette er handelen like etter klokka 11 i figur 4). Ditt stopp er 0,15 over oppføringen, derfor er målprisen 0,30 under oppføringen (2: 1 belønning til risikofaktor). Dette flertallet er justerbart basert på volatilitet. I svært sterke trender kan du muligens få en fortjeneste som er tre eller fire ganger så stor som risikoen din. Hvis volatiliteten ETN ikke beveger seg nok til enkelt å produsere gevinster som er dobbelt så mye som risikoen din, unngå å handle det til volatiliteten øker. Volatilitet ETFs og ETNs har vanligvis større prisendringer enn SampP 500, noe som gjør dem ideelle for dagshandel. De største mulighetene med hensyn til prosentvise prisbevegelser kommer i løpet av og kort tid etter at SampP 500 har betydelig nedgang. En volatilitet ETN, som SampP 500 VIX (VXX), kan til og med foreskygge hva SampP 500 skal gjøre. Når VXX er relativt svak, viser det at SampP 500 er sannsynlig sterk. Enten gå kort VXX eller lenge SampP 500 SPDR. Når VXX er relativt sterk, viser det at SampP 500 sannsynligvis er svak. Enten gå lang VXX eller kort SampP 500 SPDR. Når dagen handler med en volatilitet ETF eller ETN, venter bare handel i trenderetningen en tilbaketrekning og en pause, og deretter inn i trendretningen når prisen går ut av den lille konsolideringen. Ingen metode virker hele tiden, og derfor stopper tapet ordrer brukes til å begrense risiko og fortjeneste bør være større enn tap. På denne måten, selv om bare halvparten av handlerne er vinnere (overskuddsmål nås), er strategien fortsatt lønnsom. En enkel alternativ handelsstrategi som slår SP 500 NEW YORK (TheStreet) - Det kan være en vinnende strategi for å selge avdekket eller unhedged at-the-money kortsiktige setter, så vent til modenhet og gjenta handel. Investorer som er komfortabel med risikoen for aksjer kan slå indeksen i det lange løp ved å utnytte en feil i den klassiske opsjonsteorien. Merk at med den leverte strategien nedenfor kan du teoretisk miste mer enn investert kapital - tenk på det nøye. Strategien er å selge unhedged at-the-money kortsiktige setter på SampP 500. vent til forfall, og gjenta. Så hvorfor fortelle deg dette, jeg kan nesten ikke tenke på noe enklere. Det er derfor jeg ikke føler Im avsløre noen betydelig handelshemmelighet. Denne strategien er forskjellig fra kjernestrategien til oppstart av hedgefondet Im-løp, og det nåværende markedsregimet er kanskje ikke ideelt for å begynne å implementere denne strategien. Eller kanskje jeg bare forteller deg dette fordi jeg ikke vil ha for mange til å bash front-end opsjon premier. Det som gjør denne strategien interessant etter min mening er at den overgår SampP 500 på lang sikt, når det gjelder avkastning og risiko. Den utnytter en feil i klassisk alternativprisingsteori. Figur 1 og 2 sammenligner strategys evolusjon siden mars 1994 mot SampP 500, tilbaketrukket ved 100 ved bruk av månedlige og ukentlige løpetider. For å gjøre resultatene våre enkle å reprodusere, ignorerte vi renten og utbyttet. I løpet av 20-årsperioden registrerte SampP 500 et 0,41 Sharpe-forhold. Den månedlige strategien er litt bedre på 0,55, men den ukentlige strategien er mye bedre på 0,76. Figur 1. Månedlig strategi (blå linje) versus SampP 500 (rød) Hvordan jeg dagshandler SPY Mange tror at dagens handel er gambling: du kan vinne for en stund, men til slutt vil du sprenge kontoen din. Jeg er enig i dag Jeg handler SPY nesten hver dag. Dagshandel er en del av overløbsmetoden min og flere strategiske tilnærminger til styring av porteføljen min. Jeg dag handler veldig lite kapital, og jeg leder fortjenesten til mine mindre risikable kontoer. Så hvorfor bry deg om dagen handel er gambling Enkelt sagt, kan jeg øke sjansene mine for en vellykket avkastning ved hjelp av penger styring teknikker. Jeg forventer fullt ut å miste alle pengene i dag, min handel med kontoen. Målet er å formere hovedstaden jeg startet med mange ganger før det skjer. Denne strategien fungerer fordi jeg dagshandel med en liten prosentandel av hele investeringsporteføljen min, og det beløpet jeg er villig til å risikere, forblir constantmdashmeaning at jeg ikke forsøker å sammensatte min returavkastning blir fjernet fra kontoen med en gang. Allerede i år har jeg doblet pengene i min dagskonto (ikke dårlig vurderer at vi bare er 8 uker inn i året). Og fordi denne fortjenesten er omdirigert, selv om jeg bare tapte handler fra nå av, ville jeg ikke ha noe å tape, for jeg er så å snakke med husene penger. Dette er hva jeg mener med pengeadministrasjon: erkjenne at du når som helst kan sprenge kontoen din og beskytte basen din ved å motstå fristelsen til sammensetning. Ikke sammensatt, fikk det. Men hvordan handler du Selv om dagshandel er gambling, kan du utnytte tekniske indikatorer og din egen ekspertise til å gå inn og ut av handel med høyere suksessfrekvenser. Heres min formel for å sette opp daglig handel: Jeg handler bare SPY, som jeg har overvåket så lenge at tarmen min forteller meg hvordan den skal bevege seg. Ingen spøk. Når du er hyperfokusert. å investere med tarmkanalen din kan være effektiv. Jeg bruker ukentlige alternativer for å legge til innflytelse og redusere kapitalen som kreves. Jeg handler alltid på pengesamtalen eller setter det ut i slutten av uken. Dette alternativet har normalt et delta rundt .50, noe som betyr at hvis SPY beveger en 1,00, vil alternativet øke (eller redusere) i verdi med 0,50mdasha 50 retur hvis alternativet du kjøper koster 1,00. Jeg kjøper bare samtaler og putsmdashno fancy sprekker. Jeg prøver å være i en handel i 40 minutter maks. Visst, noen ganger varer en handel noen timer, men jeg lukker alltid handelen på slutten av dagen uansett hva. Jeg liker å gå inn i handelen min rundt klokken 01:00, når det ofte er flatt, er nyheter fra morgen allerede handlet på, og mange forhandlere tar en lunsjpause. Klokka 1:30 eller 2:00 flytter SPY og rister igjen. Jeg går inn i en handel som vet om SPY er bullish eller bearish på den dagen, og jeg spenderer aldri trenden: hvis SPY presser opp, handler jeg samtaler hvis SPY går ned, jeg handler putter. Hvis markedet virker flatmdashthe RSI og MACD indikatorer ikke treffer ekstremer gjennom daymdash Jeg bare holde ute. Jeg lager bare en handel per dag. Hvis jeg handler mer enn det mest sannsynlig, er jeg enten kåt og tror jeg kan tjene mer penger, eller jeg prøver å fikse et tap trademdashboth er dårlige ideer. Jeg risikerer aldri mer enn 30 av min handelskonto kapital i en handel. Ja, denne prosentandelen er høy, men jeg risikerer bare penger, jeg er villig til å tape. Når det er sagt, SPY er stabil, så i virkeligheten er risikoen mer som 15. Hvis forholdene er riktige, skaler jeg inn i en handel opp til 4 ganger prisverdien i dollar. Jeg skaler bare ned, aldri upmdashmeaning jeg kjøper mer etter hvert som prisen faller, og når jeg lukker handelen selger jeg alt (jeg skal ikke skille ut). Jeg er tiden min oppføring ved å vente på RSI å krysse 70 eller 30 og deretter vente på MACD linjene å krysse og fortsett i den andre retningen. Jeg sørger også for at MACD-histogrambjelene tydelig ligner rullende åser, en indikator på at SPY ikke er flat. På dette tidspunktet går jeg inn, og hvis SPY fortsetter å slippe, kjøper jeg mer på vei ned. Etter at jeg har inngått en handel, stiller jeg alltid en sluttkurs, typisk 20 høyere enn opsjonskjøpsprisen. Det gjør meg så beskyttet i tilfelle av en oppadgående spike i markedet og frigjør meg fra å bli limt til dataskjermen. Jeg angir ikke stopptap. SPY er ikke gal volatile og nesten alltid har jeg litt penger igjen hvis en handel går mot meg. I tillegg risikerer jeg aldri mer enn jeg klarer å miste. Stopp tap er dårlig fordi noen ganger markedet virkelig må falle før det kan plukke opp igjen. Jeg har vært ned 50 bare for å være oppe 20 10 minutter senere. Jeg stole på min tarm til tiden min utgang (en av grunnene til at jeg ikke har automatisert denne handelsstilen). Jeg har alltid satt ut med sikte på 20 retur, men hvis markedet ikke akselererer vil jeg senke målet mitt til det tilsvarer virkeligheten av hva markedet gir. Hvis en handel går imot meg, venter jeg bare på en uptick og benytter den muligheten til å lukke den tapende handelen. Nesten hver dag kommer noen kjøper inn og skyver SPY opp eller ned raskere enn normalt i en stor handel, men hvis ikke, selger jeg klokka 3:59 og går i kontanter. Jeg har satt disse reglene for meg selv over mange års døgnhandel. For å få en følelse av hvordan de spiller ut i den virkelige verden, la oss gå gjennom en handel jeg laget 23. februar 2015. (Merknadene i grafen er PST.) Fra begynnelsen av dagen var markedet bullishmdashnotice hvordan diagrammet skyver opp i stedet for downmdashso jeg var ute etter å handle samtaler. Klokka 12:35 EST passerte RSI de 30 linemerkene med at SPY mest sannsynlig skulle begynne å bevege seg opp igjen. Jeg gjorde ikke et trekk ennå, men viste meg oppmerksomhet til MACD. Omtrent 15 minutter senere krysset MACD-linjene, og bekreftet at SPY var klar til å bevege seg opp. Legg merke til at MACD-histogrambjelene tydelig ligner bølgende åser. Klokken 1:00 EST inngikk jeg en handel ved å kjøpe SPY 27. februar 2015 210 Kaller til 1,19. Jeg drar nytte av en stor selger som kommer inn like før jeg kom inn i handelen, og presset SPY ned. Hvis denne hendelsen hadde skjedd senere, hadde jeg kanskje innsnevret og kjøpt flere samtaler, men på denne dagen en åpen og en avsluttende handel gjorde kunsten. Jeg angir en grenseordre for å selge alle opsjonene til en pris på 1,43 (en 20 gevinst). Klokken 1:30 EST senket jeg min grenseordre til 1,37 (en 15 gevinst) fordi markedet hoppet rundt for mye for meg å være trygg. Ved 1:40 EST kom en stor kjøper inn og presset SPY opp i pris. Min grenseordre traff, handelen ble stengt for en 15 gevinst. De fleste vinnende dagene spilles ut akkurat som dette eksemplet. Selv om jeg ikke stole på store kjøpere eller selgere som flytter SPY og hjelper meg med å gå inn eller ut av en handel til bedre priser, skjer det ofte, og det er sikkert fint når det gjøres. Ikke bare være en daghandler Jeg har nettopp malt deg et ganske rosenrødt bilde av hvordan du kan generere overordnet avkastningsdaghandel. Saken er, hver dag er annerledes og noen få dårlige dager vil helt sikkert tørke ut kontoen din. Men hvis du holder deg til overløpsmetoden, kan du bruke dagshandelsfortjeneste til å sikre avkastningen til en mindre risikabel handelsstrategi. Dagshandelen er også en god måte å være forlovet med markedet hver dag og skjerpe dine handelsferdigheter. Slike erfaringer og kunnskaper gjør deg til en bedre kredittspreadhandler eller buy-and-hold investor. Og selvfølgelig er daghandel et morsomt rush. Hjelp til å støtte denne bloggen, vennligst del. nyhetsbrev

No comments:

Post a Comment