Monday 9 October 2017

Forex Thor Ii Myfxbook


Forex Thor II Sammen med teamet mitt har jeg opprettet et system som bruker en matematisk modell til å beregne nivå 2-data med utrolig høy nøyaktighet. Det er det første handelssystemet som er utviklet for Meta Trader, som ikke bruker noen forsinkende indikatorer eller andre bakoverkledte analysemetoder. Vi utviklet den for å bruke nøyaktig samme teknikker som løver har brukt i årevis, og det fungerer uansett hva de markedsforholdene er. Du hørte meg riktig: trend, rekkevidde, bra, dårlig. de spiller ikke bare noe. Det er så kraftig at vi bestemte oss for å kalle det Thor. Thor Ja, den hammer-wielding gud som slår torden og lyn ut av himmelen. på samme måte som du kommer til å tromme opp masse penger i markedet. La oss nå se på resultatene for å vise deg hvor godt Thor jobber. For å vurdere styrken til et hvilket som helst handelssystem, må det passere flere kritiske tester, og det må passere dem alle, for å være vellykket. Ingen unntak Ingen kompromisser Disse testene inkluderer: Back testing for en tidsperiode på minimum 10 år. Tilbake testing med ekte tick data Og viktigst, minst seks måneder fremover testing. Nå, la oss se på hvordan Thor passerte hver av disse testene med flygende farger, som starter med tilbakestilling i en periode på minimum 10 år. Selv om tilbakemeldinger har noen begrensninger, gir de forhandlere et solidt, statistisk innblikk i hvordan systemet vil reagere på varierende markedsforhold. Thor har blitt testet med mer enn 12 års historisk data. Hvis det høres lenge på deg, har du det riktig. Det er ukjent Testen endte med en total fortjeneste på 76819.88 mens uttrekningen var liten som 8,89. Resultatene ble bekreftet og bekreftet av myfxbook Impressive, helt sikkert, men neste måtte Thor passere testen med ekte flått. Slik at du kan kopiere denne testen 1: 1 for deg selv, brukte vi data fra Dukascopy Bank i Sveits. De gir gratis data av høy kvalitet som du også kan få tilgang til. Fordi det ikke forelå data før 2007, er testperioden ldquoonlyrdquo fem år. Testen avsluttet med en total fortjeneste på 76819.88 mens uttrekningen var liten som 8,89. Resultatene ble bekreftet og bekreftet av myfxbook Imponerende, riktig Ja, det er UTSTÅENDE, så la oss brenne det og tjene penger, rett Hold hestene dine. Det er fortsatt en kritisk prøve å passere. Og det er den tøffeste av alt. spesielt fordi tilbakemeldinger er verdiløse, med mindre resultatene kan bekreftes med fremadrettede handelsresultater Og det var nettopp derfor vi gjorde minst seks måneder fremover testing uten noen justering eller optimalisering. Vi testet Thor-systemet på nytt i 12 år. I løpet av den tiden gjorde det 76819.88 overskudd med en liten 8,89 nedtrekk. Vi testet det med reelle flått. I løpet av en 5-årig periode oppnådde det 2474.88 fortjeneste og en liten 9,40. utført 11 måneder fremover testing Det returnerte 558,32 fortjeneste. Tegne ned var 2,98. Med resultater som disse, antar jeg at du kan forstå hvorfor vi bestemte oss for å ringe systemet THOR. Men, Thor er ikke bare et fullt automatisert forex trading system lastet med state-of-the-art technologyhellipit inkluderer også kraftige funksjoner og fordeler som: 100 automatisert håndfri handel og følelser fri handel. Overlegen risiko for å belønne forholdet. Stopp tap: 6-8 Pips, ta fortjeneste: 30-42 Pips. Rask installasjon, slik at systemet kan komme opp i løpet av få minutter. Nulltanking, systemet løper ikke bak markedet. Det er basert på samme algoritmer som markedsledere bruker til å tjene millioner av dollar i fortjeneste. Alle bransjer styres aktivt for å sikre maksimal fortjeneste fra hver enkelt handel. En-of-a-kind talestyring snakker til deg, så du vil aldri lure på hva som skjer, eller hvis innstillingene dine er riktige. Jeg kan ikke fortelle deg hvor opptatt jeg er om Thor. Men jeg er ikke bare begeistret, jeg garanterer også at THOR-systemet er det mest avanserte og kraftige systemet du noensinne har sett og vil være enklere å bruke enn noe annet program du har slitt med tidligere. DISCLAIMER: Ingen investeringsrådgivning gitt til deg Denne nettsiden er ikke utformet for å gi personlig finansiell produkt eller investeringsrådgivning. Informasjonen på dette nettstedet tar ikke hensyn til dine spesifikke investeringsmål, økonomiske situasjoner eller investeringsbehov. Du bør vurdere om informasjonen på denne nettsiden passer til dine spesifikke investeringsmål, økonomiske situasjon og investeringsbehov. Du bør gjøre dette før du tar en investeringsbeslutning. Informasjonen på dette nettstedet er ikke en anbefaling å investere i noen investeringer. Copyright 2011 - 2017 Forex Monitor. Alle rettigheter reservert. forex-monitorForexThor (Alexander Collins) Anmeldelse Hva kan jeg si, til jeg kjøpte denne ea, det var alt bra. Når jeg kjøpte det sluttet å jobbe, kan det være meg, jeg kan ikke være kynisk, det er ikke første gang. Støtte sa at det ikke har vært nylige skarpe prisbevegelser, men jeg må være uenig, hvis du ser på euren, har den skutt ned 180 pips de siste 4 dagene, med veldig skarpe bevegelser faktisk. Beklager, men ikke veldig glad Svar fra Alexander Collins sendt 30. okt 2012: Logikken til Thor-systemet går inn i nye handler når volatiliteten på kort sikt er høy. I perioder med lav volatilitet er antall handler lavt. De av dere som tok en nærmere titt på den detaljerte analyserapporten (tilgjengelig i brukerområdet) vet at slike perioder også skjedde før. Et annet veldig godt eksempel er vår MyFXBook-konto. Hvis du ser nærmere på det, vil du se at det mellom april 18 og mai 16 ikke genererte en enkelt handel, men etter den perioden handlet den nesten hver dag. Lang historie kort: Vær litt tålmodig. Jeg lover deg at du ikke vil angre på det. For alle praktiske formål stoppet denne EA faktisk handel. I nesten en måned er det bare 2 handler, den siste (en tapt handel) 4. oktober. Årsakene er uklare siden før det handlet ganske bra, flere ganger i uka. Jeg har kontaktet støtte på dette problemet og deres svar var at snart vil det ha flere par å tilby, og dette vil øke antall handler. Jeg mottok ikke et klart svar på når. Jeg foreslo også at de gjør noen lekser på eurusd-paret, for å se om de kan forbedre ytelsen ved å gjøre noen endringer i optimalisering. Jeg handler den på en live FXCM-konto, og mine resultater (når det handler), er langt bedre enn resultatene som vises på dette nettstedet. Siste 2 handler (en vinner en løsere), totalt netto 0.00009 pips mens på dette nettstedet bare 0.00002. Jeg har kjøpt denne EA i forrige måned og til nå har ingen handel blitt aktivert. tenker å få tilbakebetaling. Håper onwer kan forklare hvorfor i Thor's live konto ikke viser noen aktiv handel siden 4. oktober UK, Storbritannia Har noen lagt merke til at dette har vært nesten inaktivt med den siste handelen som var den 4. oktober (tapte) da handelen før var den 24. september. Over de tre systemene sier Id at ytelsen har vært under forventninger, tanker. Lære tauene til EA-handel med Forex Thor II. Jeg legger hendene på det i går etter å ha mottatt det eksklusive tilbudet fra Bill, FPA-teamet. Bare festet Thor II på en live konto og venter på min første handel. Mens jeg ventet, testet jeg det og fikk gode resultater. Videre var installasjonsprosessen rask og forståelig. Leverandørens supportteam hjalp meg med innstillingene og noen nybegynner spørsmål. Ingen vurdering for øyeblikket, jeg vil oppdatere anmeldelsen om noen uker og følge opp med min handelsopplevelse med Thor EA. Igjen, takk, gå til FPA-teamet for dette tilbudet. Og absolutt anbefale å prøve Forex Thor, spesielt i disse dager når spesialtilbudet er tilgjengelig for fellesskapsmedlemmer. Moskva, Russland Det virker som et sveitsisk klokkearbeid. Den ukentlige fortjenesten er blant de høyeste av alle ikke-martingale systemer som vil sprenge til enhver tid. Alexander, du og teamet ditt vet virkelig hvordan du utvikler et vinnende system og hvordan du bryr deg om klienter. Hold opp det gode arbeidet Buckinghamshire, Storbritannia Ive har testet det i to måneder sammen med andre scalpers. Så langt Jeg er ikke helt sikker på hvilken kjerne passer mine preferanser og som jeg skal bruke til min handel. Når det gjelder testresultatene, er de mer enn OK. Jeg har testet det med forskjellige meglere: armada, fxopen, glassmarkeder, aksitrader. Så langt var de mest lønnsomme resultatene blant dem som var erfarne med Armada. Fortsetter å fortsette å teste den. Vil oppdatere med mer info. Hilsen Jeg er ikke ny til valutahandel og alle de ting som skjer på EA-markedet. Og jeg anser meg selv å være veldig skeptisk når det gjelder å velge en handelsrobot. Etter å ha studert sin oppførsel ved å teste den på min konto i to og en halv måned, kan jeg tydelig si at den handler på en måte som er trygg måte, som forhindrer store tap. Her er min generelle proscons liste: Konstant jevn gevinst. Risikerer bare få pips per en handel. Vil også nevne støttestøtten av disse karene. Jeg har kontaktet dem om å sette opp systemet for meg, og etter få timer ble alt installert og installert på min VPS. Mine resultater korrelerer med de som er lagt ut på FPA-siden - forexpeacearmymetatraderexpertadvisorforexthoriireal Tradingfrekvens lider. Det kan være perioder uten handel for en hel uke. Ville være flott hvis det kunne brukes på flere valutapar. Svar fra Alexander Collins sendt 5. september 2012: Hei Tonis Handelsfrekvensen avhenger av volatiliteten og tradisjonell i løpet av sommeren er volatiliteten lavere enn vanlig. Den gode nyheten er at sommeren er nesten over, noe som betyr at handelfrekvensen sannsynligvis vil øke. BTW, 62 er ikke så ille. Hilsen, Alexander, -. . ,,. , -,,. ,,,, mt4iusersbrainyforexthor mt4iusersforexrobotinfohu17 mt4iusersforexrobotinfohu18 249, 85,,,. ,. ,. , sjokolade 09.04.2012 11:44. ,, 5 6,, Takk for din e-post. Her er for eksempel noen få setningssider av Forex Thor for å bekrefte at det fungerer og gir fortjeneste: myfxbookmembersMellyForexforex-thor208430 (mellyforexexpert-advisorsforex-thor FXCC demo-konto mt4iusersbrainyforexthor SynergyFx ECN demo-konto mt4iusersforexrobotinfohu17 Tenk Forex demo Konto mt4iusersforexrobotinfohu18 FinFx ECN demo Konto Collins Alexander Forex Thor - Det ultimate Forex-systemet forexthor Denne overføringen inneholder privilegert eller konfidensiell informasjon. Hvis du ikke er bestemt til mottaker, blir du bedt om ikke å se gjennom denne overføringen. Informer avsenderen at du har mottatt denne meldingen, og slett denne overføringen fra systemet. ----- Original Melding ----- Fra. Rambler. ru Til: supportforexthor Sendt: 2012.04.05 20:39 Emne: Re: Forex Thor - Testresultater vs Forward Trading Results VIDEO når du sender meg denne filmen er en film for Elaeagnus Ill-snakk fordi jeg kan gi testresultater enda bedre enn din, min venn jobber i handelen sentrum vil gjøre din vakre. vis den faktiske overvåking, med mindre du selvfølgelig hadde det, være en mann, ellers er det bare en svindel! Hei, gt gt Jeg håper du hadde tid til å se videoen jeg delte med deg i min siste e-post. Hvis du savnet det, her igjen linken. gt gt Klikk her for å se videoen gt gt Videoen handler om hvorfor tilbakemeldinger, demo og live resultater varierer, hvor mye de varierer og hvilke resultater du kan forvente fra Thor trading systemet. I tillegg deler jeg med deg insider kunnskap om hvordan du kan optimalisere dine handelsresultater enkelt og effektivt. gt gt Klikk her for å se videoen gt gt Snakk med snart gt gt Alexander gt gt gt Denne e-posten ble sendt til. rambler. ru. For å sikre at du fortsetter å motta e-postadressene, vennligst legg til oss i adresseboken eller i sikker liste. Avslutte abonnementet. gt 2012 Collins Alexander Inhamerstrasse 46 80331 Munic Germany gt Drevet av Mad Mimi-sjokolade 09.04.2012 11:48. ,,. ,. MDP,. ,. FinFX 1, 1. ,. . . . VPS FINFX 23. ,. . . ,. sjokolade 08.07.2012 15:35. c: 2 2: 03:26. GMT.

No comments:

Post a Comment