Monday 16 October 2017

Eve Online Beste Handelsposter


Hvordan identifisere varer for handel Hvordan identifiserer du et potensielt lønnsomt element for handel. Denne artikkelen forklarer et raskt triks du kan bruke til å gjøre dette. Den kalte Bullworth Burger. til ære for E-Uni-medlemmet som opprinnelig utviste det. Slik bruker du Bullworth Burger: Åpne markedsvinduet Klikk på et tilfeldig produkt som du kan være interessert i å handle. Se fanen Historie for historie. Se etter gode Burger-egenskaper, og legg til i markedet for hurtigbaren hvis du ser dem Gjenta 2-4 inntil du har en god liste over potensielle produkter. Start handel. Hva er Good Burger-egenskaper. I utgangspunktet vil du ha elementer som: Handel i stort volum. Dette er viktigere hvis du har mindre mengder ISK, da du vil ha rask omsetning, men det er generelt en positiv ting. Dette er Guacamole på Side - grønne barer på bunnen. Jo mer guacamole, jo bedre. Har gode fortjenestemarginer. Folk selger den for litt rask penger, men er villige til å betale mye mer for å kjøpe den. Dette er patty, eller stor brun form, som representerer de høyeste og laveste selgerkjøpene. Jo tykkere patty, jo bedre (men se på verdiene på venstre y-akse, for å se hva skalaen er). Brukes, erstattes og kasseres ofte. Dette er representert av en middelmådig medianpris. Dette sikrer at du kan samle og selge lager med litt regularitet. Sennep i midten - representert av gule firkanter i midten av grafen. Sennep skal være midt i patty så ofte som mulig. Dette betyr at tilbud og etterspørsel er noe balansert. Den gule firkanten angir medianprisen - det vil si halvparten av ordrene skjedde over den prisen og halvparten under. Generelt sett skyver en høy ordre den gule boksen ned, en lav ordre skyver den opp. Gitt ovenstående er relativt stabile i sine priser. Salat og Ketchup - grønne og røde linjer. Salatblader er rett for det meste, noe som indikerer god stabilitet. Ketchup er best spredt rundt, så det bør være en skrå linje som beveger seg opp og ned, noe som indikerer kortsiktige prisfluktuasjoner, noe som hjelper deg med å kjøpe varer for mindre og selge dem for mer. Så oppsummert, se etter varer som har hauger av Guacamole, store tykke Patties, sennep i midten, og rett salat og hakket Ketchup. Det er ingen brød. Når du har funnet noen potensielle elementer, finne ut hvilke elementer som passer inn i arbeidskapitalen din og tilgjengelige handelsspor, så kjøp og selg regionen. Ansvarsfraskrivelse: Dette er bare en metode for å evaluere elementer, da den fokuserer på handelsadferd, men kan ikke fungere for alle eller i alle regioner. Å finne en god handels - og prisstrategi læres best ved å gjøre, og ligger langt utover omfanget av Bullworth Burger. Fig 1.1 - Godt volum, Volatile BuySell, lite fortjeneste Kontrollisten: God Guacamole, og med noe stabilt salat og en oscillerende tomat. Sennepsprikkene er over alt, noe som indikerer det meste av ekstremt tungsalg (prikk nær toppen av pattyen), med noen dager med svært tungt kjøp. Du kan sikkert kjøpe denne varen på en dag, så selg den neste dag eller uke, men det er ikke pålitelig. Videre, forutsatt en 2 avgift fra dine bestillinger, kjøp på en lav på 117k og selger på høyt 130k, det er bare om en 10k fortjeneste per vare. I de siste dagene, ville du kjøpe på 117k og selge på 120k, med tap, mest sannsynlig. Neppe verdt tiden din. Så for lite patty på denne. Merk: På grunn av den tunge kjøpet av denne varen, er det sannsynligvis en forbruksvare som produsentene aktivt markedsfører. Dette betyr at du ikke bare vil konkurrere med andre handelsfolk, men også med bransjetyper. Fig. 1.2 - Godt volum, Stabilt, 15 fortjeneste, rikelig med ISK-bevegelse Tjeklisten: God guacamole - selv om bare 40 enheter flyttes per dag, det er stabilt og ved 20mtrade det handler om et daglig marked på 800m. Salat er fint og flatt med tomaten beveger seg jevnt opp og ned. Pattyen er fin og tykk, for det meste, og sennep er nesten alltid midt i pattyen, men mot bunnen. Dette betyr at kapselmateriellet laster ut til handelsmenn litt raskere enn de kjøper, så du vil nok få raskere enn du kan selge. En strategi for å redusere dette er å hale eller bruke budkontrakter for å flytte dine kjøpte ting til travlere hubber. Pattyen indikerer en 2,5m fortjeneste pr. Vare de siste dagene, som er ca 12. Etter avgifter, 10. Ikke en superstjerne, men anstendig hvis du har ISK og foretrekker langsommere omsetning (mindre vedlikehold på ordre) og pålitelig kravtilførsel. Innføring Der er mange opptak av Uni trading klasser tilgjengelig på forumet. Noen få eksempler er listet opp nedenfor: Trading 101 - Lompster (Basis for handel, litt vekt på stasjon og krigshandel) Eldiora (Grunnleggende om handel. Fokus på interregionell handel og i gang.) Dr Deus (Introduksjon til handel. Fokus på stasjon handel, handel i Jita, maksimering av fortjeneste.) Sun Win (Kjøp og selg ordre. Opprette en handel Alt. Kjøp Lav, selge høy. Handel via henting. Detaljer om markedssystemet, Markedsanalyse. Anbefalte ferdigheter.) Fordeler med handel Easy å komme i gang: Du kan begynne å handle med en gang på et tegn uten ferdigheter, og mengden ferdighetsopplæring som trengs i forhold til andre yrker er ganske lav. Den eneste ferdigheten du virkelig trenger å begynne med er Trade, uten hvilken du vil sannsynligvis føle seg litt begrenset i antall bestillinger du kan ha åpne. Enkel å gjøre i løpet av krigen: Med en liten investering i ferdigheter (Markedsføring, Anskaffelse og Daytrading til nivå 2) kan du enkelt stasjonere handelen i ett system mens du er pådrevet i en annen, eller bruke alt til å handle på andre måter. Tids-fleksibel: Det skjer mye handel mens det er lagt opp, og det er lett å gå AFK uten noen reell fare det meste av tiden. Selv om dette ikke er sant under hauling, har gode tråder en tendens til å være ganske kort, og du kan alltid legge opp halvveis gjennom. Handelsgrensesnitt Handelsvinduet Muligens den enkleste og minst brukte form for handel, krever handelsvinduet at du skal legges opp med noen på samme stasjon. Dens mest brukt til å levere varer personlig til en venn. Handelsvinduet er mindre nyttig generelt siden massehandel er ikke mulig og svindel er vanlig. En kontrakt er en offentlig, formell avtale for arbeid eller varer, tilgjengelig gjennom kontraktsknappen på NeoCom. Som handelsvinduet er massehandel vanskelig og svindel er vanlig. Kontrakter har imidlertid et par fordeler. De kan inneholde varer som ikke er normalt tilgjengelige på markedet, og å finne et publikum for handel er mye lettere enn gjennom handelsvinduet. Alternativt kan budkontrakter også legge til ekstra fortjeneste for transportruter. Markedet Det er her de fleste handel i Eve foregår. Markedet er i utgangspunktet en automatisert liste over varevekslingskontrakter: kjøp ordre og salgsordrer. Siden bestillinger kan bli delvis fylt og søkt enkelt, har det en tendens til å være mye mer convinient enn å handle gjennom kontrakter, selv om grunnprinsippet er det samme. En annen fordel med markedet er at det er lett å se pris og kvantitet som elementene faktisk selger for, ved hjelp av markedsdetaljfanen. Markeder er begrenset til den spesifikke regionen de er i. Handelsferdigheter kan deles inn i fire grupper: Ferdigheter som øker maksimalt antall aktive bestillingsordrer: Handel, Detaljhandel, Engros, Tycoon. Ferdigheter som tillater deg å kjøpe og selge ting eksternt: Markedsføring, Anskaffelse, Daytrading, Sikt. Ferdigheter som reduserer trading overhead: Regnskap, Broker Relations, Margin Trading. Ferdigheter som øker maksimum antall utestående kontrakter: Kontraherende og Corporation Contracting. Ordreferdigheter Ingen handelskompetanse har et tegn som kan sette opp 5 samtidige ordrer. Trade 160 (1x. 20k160ISK) gir 4 ekstra ordrer per nivå. Retail 160 (2x, 100k160ISK) gir 8 ekstra bestillinger per nivå. Engros 160 (4x, 35M160ISK) gir 16 ekstra ordrer per nivå. Tycoon 160 (6x, 100M160ISK) gir 32 ekstra ordrer per nivå. Med alle disse ferdighetene opplært til nivå 5 karakter kan klare opptil 305 bestillinger. Fjernferdigheter Informasjonen for disse ferdighetene kan være misvisende. Dessverre beveger disse ferdighetene seg ikke magisk rundt. For eksempel vil Innkjøp ikke tillate deg å kjøpe varer i et fjernt system og få dem til å vises i de nåværende stasjonene dine. Hva disse ferdighetene gjør er at du kan kjøpe og selge varer som ikke er i ditt nåværende stasjonssystem. Hvis du er en stasjonshandler, for eksempel, henger du ut et annet sted fra varene dine, dette øker sikkerheten, fordi handelsnavene har en tendens til å tiltrekke seg PvP-handling. På samme måte kan du levere din berging til et handelsnav og deretter gå tilbake til oppdrag hvor oppdragene er, mens du fremdeles administrerer salget av din berging. Markedsføring 160 (3x. 3.5M160ISK) tillater oppsett av salgsordrer eksternt. Rang: nivå 0: begrenset til nåværende stasjonsnivå 1: hvor som helst innen nåværende solsystem nivå 2: 5 hopp nivå 3: 10 hopp nivå 4: 20 hopp nivå 5: hele regionen innkjøp 160 (3x, 1.5m160ISK) gjør det mulig å sette opp bestillingsordrer eksternt. Rangene er de samme som for markedsføringsevner. Daytrading 160 (1x. 12.5M160ISK) tillater å endre ordrer eksternt. Rangene er de samme som for markedsføringsevner. Sikt 160 (3x, 7.5M160ISK) - øker maksimal rekkevidde av eksterne kjøpsordrer, slik at selgere kan fylle slike bestillinger fra hvilken som helst stasjon med denne rekkevidden av den eksterne kjøpsordren. Hver kjøpsordre kan ha eget effektive utvalg som er begrenset til denne ferdigheten. Rangene er de samme som for markedsføringsevner. Overhead Reduction skills Regnskap 160 (3x, 5M160ISK) - reduserer transaksjonsskattesatsen med 10 per nivå fra 2 til 1 på nivå 5. Broker Relations 160 (2x, 100k160ISK) reduserer megleravgiften samlet på markedsordrer i NPC-stasjoner ved å trekke en flat 0,1 per nivå fra 3 til 2,5 på nivå 5. Denne avgiften kan også påvirkes av stillinger mellom næringsdrivende og selskap som eier stasjonen. Margin Trading 160 (3x, 20M160ISK) reduserer mengden ISK som du må legge inn i bestillingsordrer for 25 per nivå. Resten vil bli trukket fra tegnebrev når noen faktisk selger varer. Escrowed verdier er: nivå 0: 100 Det fulle ISK beløpet blir fjernet fra lommeboken når kjøpsordren er satt opp nivå 1: 75 nivå 2: 56.25 nivå 3: 42.18 nivå 4: 31.64 nivå 5: 23.73 Kontraktskompetanse Kontrakt 160 (1x . 150k160ISK) øker maksimum antall kontrakter med 4 per nivå opp til 21 på nivå 5. Corporation Contracting 160 (3x, 150k160ISK) øker antall samtidige selskapsalliansieringskontrakter du kan gjøre på vegne av firmaet ditt med 10 per nivå opp til 60 på nivå 5. Handel ved hjelp av markedet Den viktigste handelsmetoden gjør hva andre spillere ikke kan bry seg om: enten de er for dovne eller mulighetskostnaden er for stor. Mest markedsaktivitet skjer i og rundt Trade Hubs. Hauling er handlingen med å transportere varer mellom stasjoner for profitt. I utgangspunktet kjøper du varer på en stasjon, laster dem opp i transportskipet, transporterer dem til en annen stasjon og selger dem for profitt. Dette fungerer fordi de fleste spillere ikke har skipene eller tiden til å flytte alt selv. Interessant, det er mange handelsvarer som eksisterer bare for å bli trukket mellom NPC-stasjoner. Å finne gode handelsruter er vanskelig (og endres daglig), så de fleste spillere bruker et eksternt verktøy som Eve-Central eller Navbot. Imidlertid er det vanligvis visse ruter som er lønnsomme generelt, for eksempel å hente ting fra oppdragsnav, hvor misjonsløpere dumper sine loots, til handelshubber der det er mindre tilbud. Racial Industriell ferdighet for nybegynnerfart Bruke Hull Oppgraderinger for å bruke Utvidede Cargoholds. Stasjon Trading Station-handel er som hauling, men uten transportfartøyet I stedet for å kjøpe lavt og deretter ta varene til der du kan selge høyt, kjøper du lavt og selger høyt uten å flytte varene. I utgangspunktet vil du finne varer med et rimelig volum som handles og en betydelig forskjell i kjøp og salg av ordrepriser innenfor samme stasjon. En stor kilde til disse typene kommer fra NPC-loot: Spillere kjører oppdrag, samler loot og vil bare selge den for en rask penge, siden de ikke har tid eller handelsferdigheter til å sette opp salgsordrer for alt. Et annet eksempel er handelsbøker som er gitt under opplæringen - hvis spillerne har en og ikke trenger det, vil de bare dumpe den for ISK. På den annen side vil spillere som søker etter en, betale litt mer siden de ikke kan få det noe annet sted. Den enkle tommelfingerregelen er å kjøpe lav og selge høy For å sikre at stasjonshandel utføres effektivt, sørg for at forskjellen din selger ordrepriser minus kjøpsordreprisen minus beskatning fortsatt gir et overskudd Opprette kjøp og salg av bestillinger på flere elementer minimerer markedsrisikoen Prisen krasjer på noen bestemt gjenstand. Hvis du kan lage 20.000isk på en vare og klarer å handle 100 av disse per dag, vil dette gi deg 2.000.000 isk. Gjør dette med 50 forskjellige produkter, og dette tilsvarer 100.000.000 isk per dag. Start små og reinvester og du vil snart se din totale isk vokse veldig raskt. Når du begynner å jobbe i milliarder kan du handle med høyere priser, noe som kan øke dine marginer, og også prise ut noen av konkurrentene. Stasjonshandelskunnskaper Stasjonshandel handler om volum. Marginene dine kommer til å bli tynne, og du må spare penger overalt du kan. Det betyr at du trener Broker Relations and Accounting til 5. Tidlig i din handels karriere har disse brøkdelene en minimal innvirkning, dvs. hvis du er opplært til nivå 5, må du handle 667 millioner kroner for varer for å tjene de 5 millioner ISKene du brukte på Regnskap ferdighetsbok. Når du bygger opp handelsvolum, er disse reduksjonene imidlertid ganske meningsfulle. Uten å komme inn i matte, vil trening Broker Relations og Regnskap til 5 øke fortjenesten din med 11. Andre ferdigheter du vil bli kjent med inkluderer: Trade. Detaljhandel. Engros og Tycoon. Disse ferdighetene øker antall åpne markedsordrer du måtte ha. Anskaffelser. Marketing. Daytrading og synlighet. Disse ferdighetene tillater deg å kjøpe, selge og endre bestillinger på andre stasjoner enn din nåværende. Margin Trading. Denne ferdigheten gjør at du kan redusere mengden av sperre som kreves når du legger inn en kjøpsordre, slik at du kan legge inn bestillingsordrer for mer penger enn du egentlig har. (Men du trenger fortsatt ISK for å være tilgjengelig når kjøpsordren går gjennom.) Sosialt. Tilkoblinger. Øker din stående slik at du betaler mindre i skatt. Advarsel: Mekleravgift er basert på din grunnfraksjon og bedriftens stående. Tilknytningsferdigheten påvirker ikke megleravgift betalt på en bestilling. I utgangspunktet betyr raffinering for profitt å trene opp noen raffineringskompetanse, bli god med din nåværende stasjon corp og deretter raffinere malm kjøpt på markedet. De fleste malm på markedet er solgt av gruvearbeidere uten raffinering ferdigheter eller som ikke vet bedre, så marginene er vanligvis ganske bra. Spekulasjonsspekulasjon er handlingen med å kjøpe varer i håp om at prisen øker i fremtiden. For eksempel kan PLEX priser stige betydelig under sommerferien, så kjøp dem tidligere i året og selge dem om sommeren kan skape et stort fortjeneste. Spekulasjoner kan også forekomme ved oppdatering av oppdateringer eller markedstempeder. Tips og triks Som med andre aspekter ved Eva, er den første handelsregelen å aldri investere det du ikke har råd til å tape. 0,01 ISK-ing Når du kommer inn i handel, vil du legge merke til at mange mennesker har en tendens til å overunderskrive deg med bare 0,01 ISK per enhet. Ganske mange nye spillere synes å ha et problem med dette - ofte blir irritert til det punktet der de radikalt endrer sine ordrer, slashing store biter av fortjenesten deres. En mer nyttig måte å se på 0,01-isking er imidlertid at det bare er spillmekanismen som en logget og aktiv handelsspiller har fordelen over logget av eller AFK-forhandlere. Over eller underkutting av konkurrenter med bare 0,01 ISK er nettopp hvordan dette oppnås. Så når noen andre overunderkaster deg med bare 0,01 ISK, blir de bare på sin tur på forsiden av køen. Hvis du er der, oppdaterer dine bestillinger, kan du enkelt oppdatere dine bestillinger, og det er igjen i din tur for å være på forsiden av køen. På den annen side, hvis du ikke er der, eller ikke logget på, ikke bli så bøyd ute av form når noen som er aktive, kommer til å høste fordelene. Og når du begynner å gjøre noen 0,01-isking på egenhånd, kan du prøve å bruke musekjøretøyet til å støte på prisen. Du kan kanskje like det, spesielt siden det kan være ganske raskt når du blir vant til det. Selvfølgelig er markedet for en bestemt gjenstand selvfølgelig ganske enkelt urealistisk, eller kanskje trenger du handler til å gå gjennom raskt av en eller annen grunn - det kan være behov for en radikal prisendring, men en god handelsmann har identifiserbare grunner for å gjøre en slik endring , i stedet for at det bare er en følelsesmessig Ill viser deg svar på å være 0,01-isked. Finne varer som er gode å handle Det er en utrolig enkel 3-trinns plan for å finne gode handelsartikler: Klikk på en markedskategori, og begynn å se på ordrene og markedsdetaljene for hvert produkt. Bytt til en annen kategori, og hold kikk på hver punkt. Se på elementer litt mer. Med det sagt, det er viktig å vite hva du leter etter, og forhåpentligvis burde burgermetoden og tipsene på denne siden være nok. Vanligvis, for stasjonær handel, vil du finne elementer som: har en høy og ganske konstant etterspørsel. Du kan sjekke vareforespørsel ved å se på volumet solgt diagram i markedsdetaljene. Mens enkelte elementer kan ha store marginer, hvis volumet som selges er lite eller sjeldent, er det mye mer risiko forbundet med det aktuelle elementet. faktisk selge for kjøp og salg ordrer oppført. Du kan sjekke dette ved å se på markedsdetaljene og se om rekkevidden av prisene inkluderer de beste kjøp - og salgsordrene. Forhåpentligvis bør medianprisen være et sted mellom de to. Gode ​​ting å handle er (avhengig av region og nåværende marked) meta-4 elementer (for eksempel arbalest launchers): de kan ikke produseres, og noen av dem har bedre eller samme egenskaper som deres T2-kolleger. Husk å diversifisere mellom forskjellige elementer, slik at hvis markedet bryter ned, mister du ikke alle pengene dine. Alternativt har et medlem i EVE-universitetet opprettet en dynamisk TradeBook som gir sanntids markedsdata på et hvilket som helst EVE-element, så lenge API-anropene til EVE-markedskernen virker (og de er vanligvis - fra 14. juni 2016, implementert CCP en massiv oppdatering som i stor grad økte hastigheten til markedsdataene er oppdatert). Du finner TradeBook på EVE Universitetsforum under kategorien Forskning, Produksjon og Handel. Klikk her for å få tilgang til dokumentet. Trading Math Som nesten hele Eva er det matte. Heldigvis er det meste av matematikk i handel grunnleggende matte og ordet gjør matte for deg. Inkluder hvis du vil finne ut hvor mye du skal betale eller selge et element, vennligst bruk følgende ligning. X Mengden enheter du vil kjøpe eller selge U Prisen på en enhet av hva du prøver å kjøpe eller selge P 1 Den totale kostnaden for alle enhetene du vil selge P 2 Den totale prisen på enhetene du vil kjøpe B Meklerprosent i desimalform E Det beløpet du vil få etter en selger A Beløpet du må betale for å kjøpe noe Så si om du kjøpte PLEX for 100 isk hver og du vil ha 100 PLEX det beløpet du måtte betale etter en 10 megler avgift er 11.000 i isk. Ligningen for dette er under 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 Og hvis du vil selge samme PLEX for samme pris og beløp og samme megleravgift, får du 9000 isk og ligningen vil se slik ut 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 Trend linjer Trend linjer brukes i den virkelige verden for å hjelpe selgere og meglere å finne framtidige hendelser på aksjemarkedet, eller mer kjent som en teknisk analyse. For å bruke en trendlinje alt du trenger å gjøre er å finne en måte å tegne en linje fra topp til topp og trough til trough i linjediagrammet på prishistorikk på en vare. Du vil ønske å tegne en linje som treffer minst 2 til 3 topper og en annen som treffer 2 til 3 troughs. Dette vil fortelle deg at prisen skal falle mellom de 2 linjene, og hvis prisene treffer en av linjene eller gå litt forbi det, så er det tid til å kjøpe eller selge varen i Eve. Trikset til dette i både Eva og den virkelige verden er å gjøre dette og vet hva du gjør så raskt og riktig som mulig. Du bør kunne se på en graf om 5 min og si om det er et godt kjøp eller salg for deg hvis du kjøper og selger kortsiktig. Du kan bruke alt og personlig jeg brukte en tyggegummi wrapper i fortiden for å gjøre 25k i den virkelige verden. Det eneste trikset med å bruke noe er at det må være rett. Hvis det verste kommer verste, kan du trykke på utskriftsskjermen, lime inn bildet i maling og lage trendlinjen der, men hvis du gjør dette, vil du miste litt verdifull tid. Svindel å unngå Handelsruter eller budsjetter kan opprettes av pirater - en leir kan vente på en av hoppene på ruten for å samle skipet, deres varer og sikkerheten. Courier kontrakter kan settes opp for å levere til en spiller-eid stasjon med en stor docking avgift - du er tvunget til å ikke dock og miste sikkerheten, eller dock og betale avgiften. En god måte å unngå svindel med flygebyr er å bare godta kontrakter for ruter du planlegger å hale i alle fall, og ikke godta kontrakter til spillers eide stasjoner. Trading Cost Modifiers Broker Relasjoner Req: Trade 2 redusere basemakleravgift med 0,1 per nivå Regnskap Req: Handel 4: Reduserer merverdiavgift med 10 per nivå Margin Trading Req: Regnskap 4: reduserer frigjøringsbehov for kjøpsordrer med ytterligere 25 per nivå Når du setter opp en kjøps - eller salgsordre, du må betale meglerens gebyr: 3 av den totale bestillingen (2,5 på maks ferdigheter), endret av stilling. Når hver enhet blir solgt, betaler selgeren 2 av salgsprisen som en omsetningsavgift (1 på maksimal kompetanse). Avgiftene vises i lommeboken som Brokers Fee og Transaction Tax. Så den typiske stasjonshandleren med nullstandsbetalinger vil betale 3 av ordreprisen som feestaxes, 2,5 på max ferdigheter. Dette er viktig å ta hensyn til når du beregner ditt fortjeneste, men selvfølgelig kan plasseringene nedenfor endre det videre. Fraksjon og selskapsstandarder som er relevante for stasjonen ordrene er plassert i, vil påvirke meglerens gebyr. Faction standings bidrar 13 mer enn corp standings. Merk at den umodifiserte stående brukes til beregningen. Den nøyaktige formelen er: Med ingen ferdigheter eller stående er megleravgiften 3. Med 10 fraksjon og corp stående, blir meglerens gebyr redusert til 2,5. Med meglerforbindelser V og perfekt stående blir avgiften ytterligere redusert til 2 Din reise - Ett universe Hva er eve på nettet Spiller-skapte imperier, spillerdrevne markeder og endeløse måter å starte på ditt personlige sci-fi-eventyr. Samsvare med tusenvis av andre for å bringe galaksen på knærne, eller gå det alene og skjære din egen nisje i det massive EVE-universet. Harvest, min, produserer eller spiller markedet. Reis hvilken som helst vei du velger i det ultimate univers av ubegrenset mulighet. Valget er ditt i EVE Online. Alpha og omega kloner Velg den kontoen som passer best for din playstyle EVE og noen av de mest populære skipene som nå er tilgjengelige uten månedlig abonnement. Flott for nye og tilbake EVE spillere. Den fullstendige EVE-opplevelsen, ubegrenset tilgang til skip, ferdigheter og moduler. Innføring av strukturer Denne høytiden, bør du vurdere å investere i disse fem varme råvarene. Enda bedre, bør du vurdere å flytte dem til et outlier-system ved kanten av sikkerhetsplassen, eller til en stasjon i null-sikkerhetsplass. Alternativt kan du prøve å kjøpe disse elementene til en redusert pris (kanskje via kjøpskontrakter), og så videreselge dem på den aktuelle prisen for et ryddig overskudd. Hver av disse varene er i stor etterspørsel blant beboerne i null-sikkerhetsrom, og kan selges ved høye markeringer til tross for deres små størrelse og enkel portabilitet. Importere dem fra høyt sikkerhetsrom vil gi en konstant enkel fortjeneste, i tillegg til alt annet du har pågått. 1. Sisters Core Probe Launcher Disse har en tendens til å koste rundt 45 millioner kroner hver, fordi de tilbyr en 5 bonus for å skanne sondestyrke. Siden de er en kjerneforsker, kan de bare brukes til letingrelaterte aktiviteter (i motsetning til utvidede sondestartere som kan brukes til å finne skip). Leting er fortsatt en av de mest lukrative yrkene i EVE Online, og anses også for å være litt tryggere, selv i lovløs rom. Når de brukes sammen med store ferdigheter, lete-relaterte implantater. Bonusene til probing tilbyr ved hjelp av et skjult ops-skip, og søstrene kjernescannerprober, den 5 bonusen fra søsterspillere er slutt på et fantastisk utforskingsoppsett. Alt sammen, disse har råd til en gestaltbonus som gjør det enklere å lete etter leteplasser. På grunn av dette er de mye etterspurt. Selv i relativt vennlig rom kan det være stor konkurranse om å finne leteplasser før andre gjør det, for å kjøre dem først. stylemargin: 10px border collapse: collapse float: høyre bredde: 300px border1gt hreftentonhammernode89996 titlegar srctentonhammerimageview89996 altEVE Online width300 styleborder: 0px solid bredde: 300px gt stylefont-stil: italicgtReselling populære varer tar ikke mye innsats, og gjør et ryddig overskudd. Disse er kun hentet fra Sisters Of EVE lojalitetspoengbutikk. Fordi systrene ikke er en av de mest populære gruppene for å drive oppdrag, er det ikke alltid en overflod av dem i Jita, selv om prisen har en tendens til å svinge rundt 45 millioner kroner. 2. Zors Custom Navigation Hyper-Link Dette piratimplantatet er kun hentet fra svært spesifikke oppdrag som inneholder den mystiske NPC kalt Zor. Det er en av de mer brukte PvP-implantatene, fordi det gir en 5 bonus til hastighetsforhøyelsen gitt av microwarpdrives og afterburners. Dette er spesielt nyttig fordi det er det eneste implantatet som passer inn i det åttende implantatet som gir en hastighetsbonus. Derfor bruker mange PvP piloter disse. Spesielt hvis de flyr Vagabonds eller Zealots. For ethvert skip der fart er liv, er disse implantatene must-haves. Fordi dette anses å være et fraksjon implantat, er det ikke funnet på markedet. Snarere kan det bare kjøpes via kontraktssystemet. Det selger vanligvis for rundt 15 millioner kroner. 3. Dread Guristas ECM Multispectral Jammer Falcon og Rook piloter overalt er vant til frustrerende PvP aspirasjoner og uten problemer piggybacking på killmails. Men hva med det hjerteskjærende valget av ECM-smaken. Spesialisering av ECM-moduler ved å kramme et bestemt løp kan bety at handel venter mye, men ved hjelp av generiske multispectral-jammere er det betydelig redusert din generelle sjanse for å jamme. Løsningen på dette roterende Faction ECM-moduler. Mottatt fra fraksjon NPC-vrak, selger Dread Guristas multispectral-alternativ i Jita for rundt 12-14mil ISK, og har litt mer oomph enn sin tech to fetter. Dette gjør det til et flott alternativ for Caldari-rekonstruksjonene, fordi deres bonuser til ECM gjør den generiske ECM mye mer levedyktig. De er spesielt praktiske for rooks, fordi skipet ofte ender med å passe mindre enn en full rack av ECM, og har ikke råd til å bli sittende fast i en kamp med feil type ECM. Som alle fraksjonsmoduler, er den tilgjengelig via kontrakter i stedet for markedet. 4. Fury Heavy Missiles Som nevnt i noen av våre andre Ten Ton Hammer artikler. Fury-versjonene av hver tung missil er i konstant høy etterspørsel. Hele null-sikkerhetsplassen, drake og tengu piloter kjører kosmiske anomalier, går gjennom stabler og stabler av denne ammunisjonen. En lastepakke full av disse vil selge ut, før heller enn senere. Disse missilene kommer i fire smaker. Hver medfører en annen type skade, og hvilken missil vil selge, avhenger av den lokale NPC-typen. Missiletypene og de NPCene de er brukt til, er som følger: Havok - Eksplosiv skade, brukt mot Angel Cartel. Gissel - Kinesisk skade, brukt mot Guristas. Thunderbolt - EM skade, brukt mot blod Raiders, Sansha, og Rogue Drones. Widowmaker - Termisk skade, brukt mot Serpentis. Velg hvilken type rakett som vil bli mest brukt mot NPCene i nakken din i skogen, importer eller oppfinne dem, og se dem løpe av hyllene. Codebreaker-moduler brukes primært i RADAR-leteplasser for å hackere containere fulle av datakorer og andre varer. Det ser også litt bruk på sovende steder i ormhullrom, og i ulike COSMOS-oppdrag. Det er i ferd med å bli mye viktigere i den siste delen av Incursion-utvidelsen som vil bli utgitt i januar. Når Sansha faktisk tar over konstellasjoner, må spillerne ta ut de mindre innbruddssites før de prøver å håndtere Sansha supercarrier. I kampen med den supercarrier vil det være hackbare objekter som sannsynligvis vil ende opp med å redusere hastigheten som Sansha-sikkerhet kommer, eller det vil redusere hastigheten som Sansha supercarriers skjermer regenerere. Vi vet ikke sikkert, bare ennå. I alle fall er hacking i ferd med å bli en mye større avtale, og den sjeldent brukte tech-to versjonen av codebreaker-modulen vil bli svært etterspurt. Codebreaker II-moduler koster ca 950 kkr i Jita. Husk at de sannsynligvis ikke vil være i uvanlig høy etterspørsel til det er problemer med Sansha i den regionen, og folk innser at bedre hacking vil få jobben gjort tidligere, og vente til januar. For å lese de nyeste guider, nyheter og funksjoner kan du besøke vår EVE Online Game Page. Del på Facebook Del på Google Del på Reddit Del på Twitter Sist oppdatert: 13. mars, 2016

No comments:

Post a Comment